Nou weten we meteen wie Feedback is op t.netGeplaatst door Feedback - zaterdag 21 april 2001 04:05
--------------------------------------------------------------------------------
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=300488
deeze hellup!
Deze reactie kan wat mij betreft direct de catacomben der BeterWeterts (voor de goede verstaander u wel bekend) in gekatapulteerd worden.Gepost door bork Zaterdag 21 April 2001 - 03:51 Score: 1
**** inhouden wederom zo'' n cookie open deur.
alinea 1: amd verdient minder so what? weleens gehoord van het penetreren van een bestaande (min of meer voorheen monopolistische) markt? (dit mbt op de komende stukjes kwa be-inzicht vd opmerkingen)
alinea twee: broek zakt zo ver af dat mun vloerbedekking kreunt; verwachtingen zijn geen eindcijfer! AMD blijft imho het cult-processor producerend bedrijf dat het opneemt tegen de goliat van de processor markt met een goed presterende processor voor een redelijke prijs, ik kan door blijven gaan, bijv.: '' permiteren'' bullshit! elk *** groot bedrijf kan dit zeggen, natuurlijk hebben ze meer geld, ze pissen wel in hun broek als ze dit soort strategische beslissingen moeten nemen <bork moet het kort houden ivm zun mobiele abonnement>
En dan of top op de bill krijgt vriend kookie +4 voor deze reaktie, het is me echt 100.000 trollen waard <ben benieuwd>:(![]()
[Reaktie gewijzigd door bork]
Heb je ook nog enige vorm van argumentatie m.b.t. tot deze hulpkreet of kom je alleen op een laffe loze manier klagen, omdat je favoriete "cult-processor" merk (zoals jij dat noemt) niet extra in het zonnetje wordt gezet? Dan kun je nog wel meer posters in de kuiten gaan bijten. Ga je gang, maar bespaar je de moeite. In het aanpakken en verwijderen van vendetta-praktijken, is hier inmiddels een ruime expertise opgebouwd. Deja-vu, deja-vu, deja-vu.
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]