Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Het is toch een aardig verhaal, maar een +4 is ie IMO niet waard.
Never stop seeking what seems unobtainable...
Zo''n onconsequent hoofdlettergebruik komt er bij mij niet langs op +4Intel procs. blijven duurder dan vergelijkbare AMD processoren, dus weinig reden voor mensen die amd kopen (prijs/kwaliteit bewust) om toch voor intel te gaan....intel blijft uiteindelijk duurder en aangezien AMD het vooral moet hebben van het segment in de markt dat prijsbewust is, denk ik niet dat ze zoveel gaan verliezen tov intel door intel''s lagere prijzen.
Het maakt namelijk niet uit of een intel processor 500 of 200 piek duurder is, hij blijft duurder en dus een minder verstandige keus....
Pas als Intel''s prijzen gelijk/lager komen te liggen zal dat een gevaar vormen voor de omzet uit het markt-segment waar amd zich op richt...
Grooste deel van de mensen die Intel koopt let nauwelijks op de prijs, maar meer op het merk....in die groep is de penetratiegraad van amd zeer laag (en die groep is zeer groot)..
De prijsverlaging van intel treft AMD dus niet echt in de consumentenmarkt die zij bedienen...

Hij is inderdaad niet helemaal duidelijk, het heeft een hoog ED van debiteuren/crediteuren gehalte
GheghegeOp zaterdag 21 april 2001 00:05 schreef raptorix het volgende:
Hij is inderdaad niet helemaal duidelijk, het heeft een hoog ED van debiteuren/crediteuren gehalte
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
ik heb het zelf ook eens een keer toegepast, pak de grootste deur die je kan vinden, zet hem open en post hem op T.net en binnen de kortste keren zit je op een +3 of +4.
Het komt namelijk overeen met de mening van veel mensen, en dus wordt het beloond met een "+1 inzichtvol" terwijl ze bedoelen "ja dat vindt ik ook."
Het komt namelijk overeen met de mening van veel mensen, en dus wordt het beloond met een "+1 inzichtvol" terwijl ze bedoelen "ja dat vindt ik ook."
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Pagina: 1