Ik heb het hierover.
Op het eerste gezicht lijkt het misschien interessant, maar het is een van de de meest onzinnige en onsamenhangende reacties die ik ooit gezien heb. Een kleine analyse:
Kortom: eerst recycled hij een paar opmerkingen die hij ergens heeft opgevangen, maar die helemaal niks met elkaar te maken hebben, en vervolgens gooit hij er een onwaarheid uit. En dat komt dan op +3?
Op het eerste gezicht lijkt het misschien interessant, maar het is een van de de meest onzinnige en onsamenhangende reacties die ik ooit gezien heb. Een kleine analyse:
Tot nu toe gaat het goed, hij maakt zijn mening duidelijk.Dit is dus allemaal weer lekker voorbarig... Er valt gewoon nog geen conclusie te trekken simpel... Ik blijf erbij dat de KT266 HET platform voor AMD cpu''s zal worden.
Wat hebben SMP systemen er nou weer mee te maken?Maar het is zoieso een beetje mierenn#$ken wat we met z''n allen doen, pas als SMP systemen optimaal gebruikt worden zul je echte performance winsten zien...
Is misschien wel waar, maar we dwalen wel erg af nou, niet?Nu kun je denk ik beter een snelle videokaart aanschaffen, dan te investeren in een nieuw moederbord + CPU.
Wat is dit nou weer voor bullshit?Wat wel interessant is, is dat AMD eventueel ook gebruik wil gaan maken van Rambus geheugen...
Kortom: eerst recycled hij een paar opmerkingen die hij ergens heeft opgevangen, maar die helemaal niks met elkaar te maken hebben, en vervolgens gooit hij er een onwaarheid uit. En dat komt dan op +3?
"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."