Toon posts:

[BC3] Offtopic in reply mag niet, in threadstart wel?

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://www.tweakers.net/nieuws/16586?&mode=thread&ParentID=299035&niv=-1

Deze joker doet een aantal uitspraken die niet kloppen. Krijgt WEL +3 weetikveel. Er zijn een aantal mensen, waaronder ondergetekende, die zn uitspraken tegenspreken. Die krijgen allemaal offtopic. Dat zal best, maar de originele threadstarter moet dat dan OOK krijgen. Dat gebeurt niet, wat raar is, naja, het zal wel een geval van Blinde Moderitus zijn, een ziekte die je blind maakt voor goede moderaties. ;)

Keyword: consequentie! daar schort het nogal eens aan onder het pleps der moderatoren. Wellicht een punt om in te bakken in de waslijst opties die de modereerwereld beter moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:52

GaMeOvEr

Is een hork.

Hmm... Ik had je al eerder puntjes daar gegeven. Heb ik nu weer gedaan, maar ik moet er wel zuinig mee zijn.

Hele draad staat er nogal vaag (=laag gemod) bij, die kan nog wel wat aandacht gebruiken.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Otis, dus dan mag ik wel consequent alles naar de catacomben modereren?

>:)

Kzal eens kijken of ik nog orde in de chaos kan scheppen...

Masker op, cape''je aan, zwaard in de rechterhand en gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
* korenwolf heeft niet zo denderend veel verstand van videokaarten en games, dus houdt zich even op de achtergrond.
Als er echt nog modpuntjes nodig zijn hoor ik het wel.:)

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Heb wat puntjes laten vallen, vind overigens inderdaad dat, al heb ik geen echte kennis in deze, de puntenverhouding tussen discussiestarter en de reacties verkeerd ligt. Voor dat soort inzichten hoef je gelukkig niet altijd niet de exacte technische kennis te hebben. Uit de gang van de discussie is vaak wel op te maken wie er uit zijn/haar nek lult.
Overigens stoort * KeX zich in dit geval niet zozeer aan het offtopic gehalte, het ligt IMO dicht genoeg bij het onderwerp en de onderwerpen op de askingmrsweeney''s pagina.