De Dutch Power Cows hitparade vind ik altijd een lastige nieuwstopic om te modden.
Je hebt er veel opmerkingen als "Yow team supergrazers go voor de volgende mijlpaal!".
Reacties die in overige nieuwstopics 0 krijgen, maar in de DPC hitparade kan dat varieren.
Vaak hebben die reacties of 0 of 1 punt. Heel willekeurig...reacties met precies dezelfde strekking hebben soms overbodig, soms behulpzaam of gewoon gemodereerd.
Ik heb het idee dat mensen die een reactie posten mbt. een bepaald team positief beoordeeld worden door andere teamleden. Gebeurt dit niet, dan zal die reactie meestal een -1 overbodig krijgen van iemand.
Het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat iedereen heel anders over dit soort posts denkt.
Bijvoorbeeld deze:
Hoe denken jullie over het modden van de Dutch Power Cows hitparade?
Je hebt er veel opmerkingen als "Yow team supergrazers go voor de volgende mijlpaal!".
Reacties die in overige nieuwstopics 0 krijgen, maar in de DPC hitparade kan dat varieren.
Vaak hebben die reacties of 0 of 1 punt. Heel willekeurig...reacties met precies dezelfde strekking hebben soms overbodig, soms behulpzaam of gewoon gemodereerd.
Ik heb het idee dat mensen die een reactie posten mbt. een bepaald team positief beoordeeld worden door andere teamleden. Gebeurt dit niet, dan zal die reactie meestal een -1 overbodig krijgen van iemand.
Het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat iedereen heel anders over dit soort posts denkt.
Bijvoorbeeld deze:
Die is nogal heen en weer geslingerd tussen 0 en 1. In de DPC hitparade ben ik altijd iets soepeler met -1 overbodig uitdelen. Ook verhoog ik wel eens 0 overbodig posts mbv. +1 ondergewaardeerd wanneer veel andere posts met precies dezelfde inhoud wel 1 hebben.Gepost door scsi-freak Zondag 15 April 2001 - 15:52 Score: 1 (Overbodig)
deze week was nijmegen eendracht cowbinatie 3x in de stats 90k 20k en 20k
keep on grazing!!
Beoordelingen: +1, +1: Informatief, -1: Overbodig, 0: Gemodereerd, -1: Overbodig, +0.80: Ondergewaardeerd, -0.67: Overbodig, +0.57: Ondergewaardeerd, Totaal: 0.7 / 8x
Hoe denken jullie over het modden van de Dutch Power Cows hitparade?