[BC3] DPC draad van vandaag

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
http://www.tweakers.net/nieuws/16574

De eerste 3 staan op +3, dat kan gewoon niet maar mijn minpunten zijn al op.

Overigens ben ik het met stefana3a niet helemaal meer zeker of het allemaal wel kosjer is wat íe post. De eerste poging was gewoon een first post ("geen lulverhaal?") en later heeft íe er wel 3 edits tegenaan gegooid..... Ik weet niet, maar dit begint IMHO een plek-reserveerder te lijken.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-10 15:50
krijg je niemeer naar beneden.. 2.82 en nog maar een verandering van .2 mogelijk (mijne zit er al in)
hehe, soms zou een powermodje toch wel eens handig kunnen zijn.. ook al ben ik er niet bepaald voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-10 21:18
Op zondag 15 april 2001 20:35 schreef ecteinascidin het volgende:
http://www.tweakers.net/nieuws/16574

De eerste 3 staan op +3, dat kan gewoon niet maar mijn minpunten zijn al op.

Overigens ben ik het met stefana3a niet helemaal meer zeker of het allemaal wel kosjer is wat íe post. De eerste poging was gewoon een first post ("geen lulverhaal?") en later heeft íe er wel 3 edits tegenaan gegooid..... Ik weet niet, maar dit begint IMHO een plek-reserveerder te lijken.... |:(
Heyhey rustig aan! Ik was net blij dat ik op 3 stond. ;) Kostte me veel moeite om die draadjes te zoeken en de tabelletjes af te pluizen naar de getalletjes die ik nodig had voor dat stukkie. ;)

Ja, dat van stefana3a was mij ook al opgevallen, ik wist niet wat ik er mee aan moest. Eens kijken bij de volgende hitparade of hij weer bovenaan staat?

En ja, powermod zou hier uitkomst kunnen bieden, dan zou gerechtigheid kunnen zegevieren. Ik ben gelijk hartstikke voor, maar ik zie de ontwikkelingen daarover nog wel even aan.

Edit: hohoho, ik duikel steeds verder omlaag, dat is niet de bedoeling. :D Nu loop ik een halve punt achter op de opmerking over dat stefana3a gisteren zou hebben zitten feesten ;( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Ik heb er al vrij lang geleden een -1 overgewaardeerd voor gegeven, maar toen stond er al wel een flink lulverhaal van zijn kant. Als ie écht begonnen is met niet meer dan ''geen lulverhaal?'' verdient ie, edit of niet, niet meer dan 0: overbodig, hooguit een +1 omdat ie nog moeite gedaan heeft.

Een powermod zou veel verschil betekenen, maar die hebben we nu niet. Misschien kan een adje hulp bieden?

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
  • Laatst online: 11-10 21:18
Misschien kan een adje hulp bieden?
Dan toch wel minstens 5 adjes, wil hij omlaag gaan naar
niet meer dan 0: overbodig, hooguit een +1 omdat ie nog moeite gedaan heeft
als het maar met
een verandering van .2
per keer omlaag gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AVL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-09-2022

AVL

OHMSS

Ik heb hem een paar keer -1 overgewaardeerd gegeven, nu staat hij op +2. Lijkt me wel goed zo.

"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."

Pagina: 1