[BC3] overwaardering?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
in www.tweakers.net/nieuws/16573 heeft iemand structureel zo ongeveer alle postings met -1 overgewaardeerd beoordeeld....
bij sommige postings misschien terecht maar bij andere slaat het werklijk nergens op. Het lijkt er op of op deze manier er op verkapte manier geflamed wordt. Is hier niks tegen te doen?

Het gaat er niet om om mijn posting op te laten waarderen want die staat nog steeds op een +1, maar er staan wel wat onterechte nullen bij sommigen, en dat is imho wel jammer...

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

* Delerium to the rescue...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
''t is een vogel, nee, ''t is een vliegtuig, nee, het is e c t e i n a s c i d i n !!!;)

Ik kijk over een half uurtje nog wel of er nog foutjes tussen staan, voordat de moderaties van ecteinascidin en van mij met elkaar gaan interfereren...

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Bij nader inzien was het meeste open deur. Ik kan me opeens goed voorstellen dat een topmod een blik overgewaardeertjes opentrekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Ik had eigenlijk nog niet eens gekeken, heb eigenlijk een beetje haast nu.
Maar als alles goed staat... Tja. :)

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
is op zich wel waar maar een overwaardering op een posting die slechts een keer eerder is gemod met een 0 moderatie??

ik weet niet of het kan en of jullie het wenselijk vinden maar zouden de overwaarderingen niet voorbehouden kunnen worden aan de +2 en hoger gemodde berichten?
Men kan dan lagergemodde berichten toch een -1 overbodig geven?

(btw, een dubbelpost als eerste posting is ook wel bevreemdend :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Een post 0 overbodig vind ik vervelender voor een user dan een post waar iets als 0 interesant bij staat.

Ik waardeer soms dingen helemaal naar 0 als het moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Dat is soms ook niet meer dan logisch. Daar heb ik ook geen problemen mee, mijn punt was meer de omschijving die erbij gegeven wordt. Het omlaag modden tot onder de 1 is een logisch gevolg van modden. Maar als er op een bericht 1 moderatie gegeven is met een 0 mod is het in mijn ogen gewoon zeer duibieus om een -1 overgewaardeerd te geven. En zeker als het ook bijna rucklickloos op alle postings gebeurt....

Maar ik heb het aangestipt dus kijk maar wat je er van vindt en er mee doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
  • Laatst online: 11-10 21:18
Thnx dat je de weg naar dit forum gevonden hebt, er zouden er veel meer moeten volgen. Die draad staat nu behoorlijk aardig, dat is wat ik er van vind. En wat ik er mee doe: nog/bijna niks.
Maar als er op een bericht 1 moderatie gegeven is met een 0 mod is het in mijn ogen gewoon zeer duibieus om een -1 overgewaardeerd te geven. En zeker als het ook bijna rucklickloos op alle postings gebeurt....
Tja, niet iedere moddereter is het met de ander eens, wat de één iets heel interessants en informatiefs kan vinden, is voor de ander een open deur. ''Smaken verschillen''.

En voor de rest is het lekker rustig vandaag met het aantal nieuwsposts/reacties, typisch weekend + Pasen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:52

GaMeOvEr

Is een hork.

Die overgewaardeerd kwamen van mij... :P

edit:

Het grootste deel zie ik net.

Postings op 1 (en nog niet gemod) mod ik niet zo snel onder 1, omdat 1 mijn referentiekader is. Ik ga niet snel onder de 0. (Behalve echt overbodig en Troll/Flamebait offcourse) dus er heeft ook nog iemand anders overgewaardeerds uit zitten delen, maar bij hoger dan 1 postings komen ze bij mij vandaan.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb daar anders ook een heel blik "-1 overgewaardeerd" aan gesprendeerd :P

Overigens: De thread staat nog niet helemaal goed, te veel +3 waar niet nodig IMO.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1