[BC3] Voor de junks

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Zijn er aardig wat:).

Hiero, een topic waar het sterft van de trollen.
http://www.tweakers.net/nieuws/16541

:)

eet smakelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Op donderdag 12 april 2001 19:03 schreef ecteinascidin het volgende:

eet smakelijk ;)
Jij ook! Wat staat er op tafel, forel?

* KeX gaat op trollenjacht.

edit:
De draad is echt één waar het troll/overgewaardeerd alarm al afgaat voor er iemand gereageerd heeft. Die draad over de Duitse DoS-attacks komt waarschijnlijk vol met +3 inzichtvollen van mensen die in politiek gedachtengoed overéén komen. Ik vermoed dat die vanavond vol +3/4-en staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Door die ^$#%^%# NS, kan ik dus de hele avond zorgen dat de moderaties niet uit de klauw lopen. T1 roeleert iig.

Tja, de regelboogforel doet het goed dit jaar :). Zal zo ''s kijken of er nog 1 in de koelkast ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
In de draad die ecteinascidin noemde mag nog wel wat bijgeschaafd worden. Of eerder gebeiteld (de scherpe kantjes eraf dus): vooral aan het einde ontstaat er een ontzettend hoog gewaardeerde discussie of T.net er nu wel/niet goed aan doet om dergelijk news te plaatsen en of we hier nu wel/niet pro-MS zijn.

En dan heb je ook nog deze. Ligt het nu aan mij of komt http://ferry-heibrink.tweakers.net op dezelfde pagina uit?

Wat er met die Ddos-attacks moet gebeuren, moeten jullie zelf weten: ík mag überhaupt helemaal niet meer modden. :'(
Thanks Thor-korenwolf, je beoordeling is doorgevoerd. Je hebt nog 0 moderator punten over.
Dat is niet meer gebeurd sinds de goede dag dat ik me inschreef op Tweakers.net

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die DoS draad is nu voor mij off limits, ik wilde toch ook wel mijn zegje doen, na wat schaafwerk off courze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfffffffffffft, ik heb de kaasschaaf er ook nog maar even overheen gehaald.

Tja, was ook wel te verwachten bij een MS draad (inhoud doet er niet toe), de ene helft heeft een hekel aan MS en haalt alles uit de kast om hun gelijk te krijgen en de andere helft gaat daar weer tegen in, gelukkig waren er ook nog lieden te vinden die wel iets zinnigs te zeggen hadden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:52

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik heb mijzelf er maar ff doorheengeworsteld.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:52

GaMeOvEr

Is een hork.

Euh... ik bedoel door beide draden geworsteld... De Dos en de MS draad.

Weer lang gelden dat ik zoveel minpunten in één draad heb uitgedeeld als in die MS-draad.

En dan gaat pro-linux weer lopen roepen dat T.net MS-minded is.

Ik moet zeggen dat er nogal wat naieve reakties in die draad staan.

Misschien formuleert pro-MS het wel beter dan anti-MS.... Tja... (Lees, anti-Ms kan het schijnbaar alleen maar in de Troll/flamebait variant, en snapt niet dat je kritiek ook anders kunt brengen...)

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1