[BC3] Trolletje

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Ach :r zou me niet zo snel overkomen. Ik vind het alleen erg vermoeiend, bovendien snap ik nooit wat ze nou precies willen bereiken als ze zoiets opschrijven. Als ik heel eerlijk moet zijn doet het me wat denken aan een pro-duitse leus in de IIe wereldoorlog. Iets met Duitschland wint op alle fronten ofzo. En dan zegt * KeX :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Beoordelingen: +1, +1: Inzichtvol, -1: Overgewaardeerd, -1: Overgewaardeerd, +1: Ondergewaardeerd, +0.80: Inzichtvol, -0.67: Overgewaardeerd, +0.57: Inzichtvol, 0: Inzichtvol, -0.44: Overgewaardeerd, +0.40: Informatief, +0.36: Inzichtvol, -0.33: Overgewaardeerd, -0.31: Troll, 0: Overgewaardeerd, -0.27: Troll, -0.25: Troll, -0.22: Troll, -0.21: Troll, 0: Troll, 0: Troll, Totaal: 0.43 / 21x

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
Whattalottawaistedmodpoints ;(

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Sjah een PM zou hier wel uitkomst bieden eerlijk gezegd.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Valt idd niet veel meer aan te doen. Powermod? ;)

Wat ik dan eigenlijk weer niet begrijp is het volgende: Floris wilde volgens mij met zijn post duidelijk maken dat verdere moderaties niet meer uit zouden maken, omdat er bij de laatste (troll-)moderaties geen punten meer zijn afgetrokken. Hoe kan het dan zijn dat er dan later toch nog een +0.14 ondergewaardeerd is bijgekomen? :?

En jezus, wat is de modqueue lang. Hij is gevuld met alle threads ooit! Ok -> topic in LA!

Never stop seeking what seems unobtainable...

Pagina: 1