Tsjakka dik 70 punten er doorheen (ik kan meerdere keren modereren).
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Zo, ik heb er ook nog ff een puntje of 30 tegenaan gesmeten. Stond best nog wel wat op +3 wat daar niet thuis hoorde...
Overigens stonden er weer wat nieuwe ongemodde bij, die hebben van mij allemaal een -1 overbodig gekregen, allemaal napraterij.
* GaMeOvEr was weer lekker bezig...
Overigens stonden er weer wat nieuwe ongemodde bij, die hebben van mij allemaal een -1 overbodig gekregen, allemaal napraterij.
* GaMeOvEr was weer lekker bezig...
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Zo ik heb weer een aantal postings in die thread van een zg. "Catacomben-brevet" voorzien.
[i]pfeeeeeeeew[/i] wat is er gebeurd in het weekend? Als er al zoveel geschaafd is en er nog veel lichtelijk strangé staat. * KeX gaat op zoek naar wat standaard probleem draadjes.
Hier blijkt trouwens ook weer het beperkte van de Q.
Hier blijkt trouwens ook weer het beperkte van de Q.
Zoals je hier kunt zien heb ik vandaag _pas_ 167 modpuntjes verbruikt...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Zit jij eens niet zo te patsen Diemel !Op maandag 09 april 2001 13:26 schreef Floris_Diemel het volgende:
Zoals je hier kunt zien heb ik vandaag _pas_ 167 modpuntjes verbruikt...
Aannames zijn fataal.
Post in AMD toekomstplannen draad. Ik kreeg slechts 0.13 ervan af.
* KeX vindt 4 nogal veel van het goede hier.
* KeX vindt 4 nogal veel van het goede hier.
edit:
nogmaals link onamped
nogmaals link onamped
en nogmaals -0.10 (staat nu op 3.47
)
Post in prijzenoorlog DDR/RDRam draad. Zelfde verhaal, * KeX vindt een lezercorrectie geen +4.
Mijn moderatie haalde er wel zomaar 0.04 vanaf. Staat nu op 3.6/9x.
Mijn moderatie haalde er wel zomaar 0.04 vanaf. Staat nu op 3.6/9x.
''t is jammer dat mijn puntjes bij deze postings weinig resultaat geven, maar ach, niet geschoten is altijd mis 
Als er nu nog 1 of 2 mensen een punte eraan wagen gaan ze iig terug naar 3 (hoewel een 2 misschien ook wel op zijn plaats was, maar dat wordt lastig denk ik)
Als er nu nog 1 of 2 mensen een punte eraan wagen gaan ze iig terug naar 3 (hoewel een 2 misschien ook wel op zijn plaats was, maar dat wordt lastig denk ik)
Vind ik persoonlijk ook, maar ik probeer dat meestal er niet bij te vermelden als ik een post aandraag. Dat laat ik meestal aan de modders die er wat mee willen doen over. Helaas is het bij deze posts waarschijnlijk onmogelijk ze nog op 2 te krijgen alhoewel het IMO wel hele obvious +2''s zijn. Denk dat * ET 743 direct iets over PM''s gaat zeggenOp maandag 09 april 2001 15:34 schreef Elteor het volgende:
*knip* hoewel een 2 misschien ook wel op zijn plaats was, maar dat wordt lastig denk ik
Nee, hoezo?Op maandag 09 april 2001 15:45 schreef KexDaFlex het volgende:
[..]
Vind ik persoonlijk ook, maar ik probeer dat meestal er niet bij te vermelden als ik een post aandraag. Dat laat ik meestal aan de modders die er wat mee willen doen over. Helaas is het bij deze posts waarschijnlijk onmogelijk ze nog op 2 te krijgen alhoewel het IMO wel hele obvious +2''s zijn. Denk dat * ET 743 direct iets over PM''s gaat zeggen.
Omdat je dan de vinger (terecht) weer op de zere plek zou leggen als in *kuch*PM*kuch*.Op maandag 09 april 2001 16:03 schreef ecteinascidin het volgende:
[..]
Nee, hoezo?
Pagina: 1