[BC3] hoppa, terug in z''n mand

Pagina: 1
Acties:

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
+4 inzichtvol

Volgens mij heeft Femme de knop inzichtvol tedicht bij de first post zitten. Deze open deur is een afgang voor het modsysteem.

• Delerium
  • Niet online
mmmm, er zijn wel erg veel overgewaardeerde postingen. Alle speculaties moeten zowiezo trug naar +2 en dat soort.

http://www.tweakers.net/nieuws/16447

Iemand een flinke rasp?

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ok, daar gaat ie dan...

Never stop seeking what seems unobtainable...

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik ben ook weer 20 punten armer.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Cookie
  • Laatst online: 04-07-2025
Ja, die hele draad stond gisteravond vol met overgewaardeerde posts, alsof er een invasie van elkaar omhoogmodererende newbies plaats had gevonden. Ben er meteen ff met m''n lawnmower overheen gegaan: rrrrrrrrrrrrrrrrrrmmmmmmmm

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:08

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Damn.. heeft iemand daar ook niet OMHOOG lopen modden? Die heb ik gisteren avond al naar beneden gehaald.....

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Ik heb nog even ~20 van de 400 modpoints geflushd :), nu staat die draad aardig goed volgens mij.

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:10

GaMeOvEr

Is een hork.

Staat nu wel netjes ja. Hetgene wat niet goed staat is helaas niet meer te modereren.

* GaMeOvEr gaat weer actiever zijn, al zijn PC''s zijn weer ingericht !

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1