[BC3] flamebait

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Zie mijn reactie op de SB Live+Via..

Flamebait? Ik zie het er niet in.. daarnaast staat eronder iemand die gewoon ronduit zegt AMD+Via=kut en die wordt als interessant aangemerkt?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

OK, VIA en SBlive werken niet goed samen en jij zegt dat AMD daardoor kut is..... Tada... 2 zaken die niet met elkaar in verband staan.

Pak VIA op VIA aan en laat AMD erbuiten en je zit op +2.
* Delerium gaat zo corrigeren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Tsja, misschien ben ik niet duidelijk genoeg geweest..

Overigens zeg ik nergens dat AMD kut is, ik geef duidelijk aan dat dit de fout is van VIA.

Wat ik bedoelde te zeggen is dat er mensen zullen zijn die dit AMD aanrekenen, en dat dat gewoon zonde is. Daarom had VIA het beter moeten testen.

AMD heeft bij heel veel mensen nog steeds (onterecht) de naam instabiel te zijn, en voor die mensen wordt dat op deze manier weer bevestigd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Maar doordat jij AMD noemt krijg je de koppeling VIA = Kut dan AMD ook. Zo kan je flames pakken.

Over Trollen gesproken:
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=293335

Wat een enorme troll was dat. Na 6 bier kan ik iig nog een troll erin zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Die bedoelde ik ook.. dat was een vd. redenen waarom ik een beetje pissig was over mijn ''flamebait''. Hij stond toen (nog) op +2 notabene..

Pagina: 1