Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Tja, het was meer als poll bedoeld: hoe denken de mede tweakers erover? Maar ja, ik dacht al dat hij verplaatst zou worden...Op vrijdag 06 april 2001 03:07 schreef Kees het volgende:
move -> TMF
Nou, ongeveer hierheen, maar eindbestemming onbekend :):
[topic=146275]
[topic=153415]
[topic=154920]
[topic=153536]
[topic=153534]
(overigens ook een paar modpuntjes gespendeerd...)
Never stop seeking what seems unobtainable...
tog nog sjeemzsje gevonden
Dat bedoelde ik dus. Ik vind het prima dat zo''n grapje omhoog wordt gemod, zelfs op +3 grappig zal ik niet moeilijk doen, maar ik vraag me af wat er in je omgaat als je op +2 grappig (dacht ik) nog eens wilt modden naar +3 interessantOp vrijdag 06 april 2001 08:32 schreef KexDaFlex het volgende:
* KeX had de desbetreffende reacties gisteren al omlaag gezet, maar het is zwemmen tegen de stroom op. Ben benieuwd hoe de modders in kwesie zichzelf nou voelen als ze zo''n tweede reactie op +3 interessant poten?

* korenwolf immiteert wel even de gedachtengang van zo''n modderator...Op vrijdag 06 april 2001 09:42 schreef Grrrrrene het volgende:
*knip*
maar ik vraag me af wat er in je omgaat als je op +2 grappig (dacht ik) nog eens wilt modden naar +3 interessant
Hahahahahaha, whoehahahaha, wat leuk, wat leuk, ik zal die gast even een +1 grappig geven! Hè, wat is dat nou? +1 grappig staat er niet meer bij!? Dan pak ik maar een +3 interessant...
Ik vind het al gek als ie dit zo leuk vindt, maar waarschijnlijk heeft die sjaak in kwestie zich helemaal niet in het modderator-idee verdiept en weet ie niet op welke eindscore reacties thuishoren; het kan wel goed zijn dat ie al een tijdje meeloopt en dan weet ie waarschijnlijk niets van het feit dat er sinds kort geen +1 grappig gegeven kan worden boven een score van 2.
| Life is a game (and games are fun) | homepage |
Als de p4 en Geforce 3 voorlopen, dan loopt mijn portomonee achter
Jaja en dit is normaal gemod?
Dat modereer systeem werkt voor geen meter..
Er staat ook nog altijd. Je hebt nog 5 mod punten in je broekzak... en daarna? krijg ik nog nieuwe...
Het mod systeem werkt voor geen meter.
Bijvoorbeeld
Ik lees een stukje over "whatever" en lees de reacties... ik refresh en zie 1 reply erbij gelijk op +4 informatief ofzo. terwijl het gewoon grappig is.
En het is hier allemaal 1 grote vriendjes politiek.
My opinion,
Anc
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Ik kan me overigens best voorstellen dat je vindt dat het modsysteem niet werkt als je een dergelijke reactie op dat niveau ziet.
Vriendjespolitiek? Misschien wel, maar dan wel de eigen vriendjes van de poster en niet de crew, noch de serieuze modderators van T.net. Op T.net kan namelijk iedereen modden.
De correcte procedure is dat je zo''n post even meldt in dit forum (met link); hier hangen serieuze modderators, diehard modderators en crewleden rond en als je zo''n fout-gemodde reactie meldt, gaat iedereen zijn puntjes direct spenderen.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Nou ja, dat is een begin, maar steeds dit soort posts openen is ook geen oplossing. Shit zeg, dit is echt een moeilijk probleem. Ik heb al wel eens zitten denken om mensen pas de mod-status te geven na een half jaar of een bepaald aantal posts (laatste is eigenlijk beter). Dat vond ik dus ook met GoT leden: eerst verplicht de faq laten lezen (ipv al die foutcodes enzo) en dan gewoon wat strenger modden bij newbies. Er worden namelijk in de SG (en andere forums vast ook) steeds meer onzinnige topics geopend. Kijk je dan in de profile van de betreffende poster, dan blijkt dat dat zijn eerste post was. De meer gevestigde orde van Tweakers.net weet wat wel en niet kan en heeft zo''n faq niet echt meer nodig, denk ik.Op vrijdag 06 april 2001 23:36 schreef Floris_Diemel het volgende:
Die laatste staat nu op +1 overbodig. Kon er helaas niet meer van af snoepen.