Toon posts:

[BC3] de relativiteit van de open deur

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=292435

Deze van cookie (alweer) als voorbeeld. Voor mij is dit een weer een gigantisch openstaande deur of een goal van 18 bij 3 meter om de skippybal in te koppen van 2cm afstand.:(
Ik kan me voorstellen dat dit voor anderen handige infomatie is, of niet??? (ben benieuwd naar julllie reacties):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik moet het in deze met je eens zijn, dit is een zo goed als open goal, toch zijn er zat mensen die dit niet beseffen en daarom is het ook wel een beetje informatief.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_Egg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:32

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

idd een fucking troll direct maar ff naar beneden geschopt! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=292399
Als dit al een +2 waard is vind ik de opendeur van Cookie die toch wel als inzicht vol gezien kan worden zeker ook +2 waard.

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_Egg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:32

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

emmmzz ik heb metamodbotje voor gegeven omdat ik deze post als overbodig heb bestempeld :(. En dat vind ik toch echt onterecht. Misschien dat mensen mij ff van mijn metamodbotje kunnen afhelpen... HINT >:) dus vote hem ff down.... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kijk, dit is een mooi voorbeeld. Volgens mij kun je dit niet dus op een eenduidige manier modden. Dit geeft aan dat je het toekennen van mod-punten ook moeten kunnen relativeren. Ik durf best de uitspraak te deponeren dat ik pakweg een jaar geleden +1 informatief toekende en nu (vandaag) het zelfde artikel met -1 overbodig of -1 overgewaardeerd zou geven (bij +4 dan).
Volgens mij wordt er in de moderatie FAQ en in de discussies hier op GoT naar mijn mening te snel een vingertje opgegeven naar feuten. Fouten maak je sneller door beperkingen van je kennis.
Ik ben hier wel geneigd te zeggen (omdat cookie niet meer bleu is zal-ik-maar-zeggen om hem omlaag te keilen) wees alleen selectief bij welke modereerder (is dit een nedelands woord??) en opmerking uiteraard je omlaag modt.
ps: misschien is dit alles ook wel een open deur dus smeer me dat niet aub aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tabaqui
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:05
staat nergens troll bij, alleen overgewaardeerd, ruzie met mmb zal je daarvoor niet krijgen.

Edit: en voor mmb hoef je niet bang te zijn als je goed mod :9

Maak van jouw probleem niet mijn probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 05 april 2001 14:35 schreef spook het volgende:
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=292399
Als dit al een +2 waard is vind ik de opendeur van Cookie die toch wel als inzicht vol gezien kan worden zeker ook +2 waard.
spook dit voorbeeld is dus echt geen +2 waard, dat snap jezelf ook wel, kgooi er wal wat egenaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Reactie is in zoverre eenduidig te modden dat je weet dat ie als eindscore 2 plus of min één mag eindigen. Modden blijft mensenwerk en er zijn ook geen modregels maar modrichtlijnen. Deze post staat wat mij betreft prima op 2 en ik zou er ook niets aan doen als deze evntueeel eens een keer op drie zal belanden. Deze komt in de loop der tijd wel goed te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik begrijp de strekking van Feedback in het geheel niet.
Maar ''t ziet er wel flamerig uit.

had * Delerium al verteld datíe nu wel modrechten heeft en reacties gewoon kan wegkeilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Laatst online: 04-07 13:20
Ik ben hier wel geneigd te zeggen (omdat cookie niet meer bleu is zal-ik-maar-zeggen om hem omlaag te keilen) wees alleen selectief bij welke modereerder (is dit een nedelands woord??) en opmerking uiteraard je omlaag modt.
Dus je stelt selectief modereren voor? Op basis van wat moeten we dan gaan selecteren? Registratiedatum, aantal postings, gemiddelde score, karma/status, leeftijd, opleiding, beroep, geslacht, IQ, nationaliteit, PC-specs? Is niet fair en levert ook geen goede niveau-shifting op van postings. Bovendien is iedereen als newbie/feut/whatever begonnen en heeft dezelfde fase moeten doorworstelen. Lijkt me niet zo''n geweldig idee, tenzij we verschillende leagues gaan opzetten, om maar even in voetbaltermen te blijven :) (Scoren vanaf een penalty-stip voor een groot doel lijkt makkelijk, maar je moet ''m wél weten te benutten. Vraag maar aan Frank de Boer, die weet er alles van 8-)).

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
testcase ik doe ook maar een duit in het zakje tismaar een idee/opmerking hoor. Persoonlijke vendettas kunnen ook op tweakers.net uitgevochten worden.
Ik vind het ook allemaal niet perfect maar wie is er ooit in dit land ergens mee tevreden >:)
kzal er maar een complimentje tegen aangooien (je hebrt tegenwoordig overal cursussen voor) tfijne nu is dat je zelf (feedback) kan modereren naar eigen inzicht (gezond verstand) en daarbij richtlijnen krijgt (faq) en een botje die je in de gaten houdt. Indien je vindt dat erveel gemodereerd dient te worden dan zorg je voor een berg tweakotine(lees punten), wil graag een karmaberg verzamelen post gewoon heel veel en zorg dat er geen onzin bij zit.
100* +1 tikt harder aan dan 5 * +4

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Cursus interpunctie in het algemeen en leesbaar posten in het bijzonder bijvoorbeeld.

* KeX wordt een beetje moe en is verward.

edit:
Inserting another LOI based program.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 05 april 2001 16:18 schreef ecteinascidin het volgende:
Ik begrijp de strekking van Feedback in het geheel niet.
Maar ''t ziet er wel flamerig uit.

had /me al verteld datíe nu wel modrechten heeft en reacties gewoon kan wegkeilen?
bovenaan beginnen zou ik dan zeggen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Laatst online: 04-07 13:20
Persoonlijke vendettas kunnen ook op tweakers.net uitgevochten worden.
Ik geloof dat ik iets mis. Ik snap de strekking van deze opmerking niet, eerlijk gezegd. Wie is U eigenlijk, die zegt wel al een jaar te modereren maar slechts recentelijk hier is geregistreerd en sinds kort z''n neus op TMF laat zien?

* Cookie wordt nieuwsgierig 8-).

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op donderdag 05 april 2001 16:24 schreef testcase het volgende:
*knip*
* KeX wordt nieuwsgierig 8-).
* KeX ook. Het is dat het een andere stijl is maar ik zou bijna gaan denken aan iets uit een donker verleden. Dat was ook persoonlijk hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
:)u vindt dit wel leuk al die aandacht, denkt u niet? :)
ff serieus om persoonlijke redenen voorzie ik mezelve hier van een andere identiteit, dat vendetta ding moet je niet te zwaar aantillen

ps:interpuncties, ja sorrie soms ff te weinig tijd
Pagina: 1