[BC3] Terecht (klacht in DPC draad)?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022
In de DPCH van 3 april staat de volgende klacht betreft het naar 0: overbodig moddereren van juich reacties na een superflush. De stelling is dat hij vindt dat hij en zijn teammaten gezamenlijk mogen juichen in die draad wat betreft hun prestatie. De moddereter in kwestie heeft denk ik heel simpel de eerste juichbetuigingen op 1 gemod laten staan en vervolgens alle reacties met dezelfde strekking op 0 gezet. * KeX kan zich daar ergens wel in vinden. Het is duidelijk dat het modbeleid in DPC draadjes een aandachtspunt is en dat veel modders om bovenstaande gevallen te voorkomen deze draden willen loskoppelen van het karma systeem. Misschien interessant om daar nog over te discussiëren.
* KeX is benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Je bedoelt een bovengrens die +2 is ipv de standaard +4?

idee bestaat en wordt meegenomen in de Tnet rev discussie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik vind het demotiverend om zulke flushes en juichingen naar overbodig te modden. Als ik het zie gaan ze omhoog. Een +1 of zelfs +2 (bij echt goed juichen) kan geen kwaad maaar motiveert wel.

Voor klachten kan íe wel een 0 krijgen, daar is dit forum voor.

* Delerium gaat ff strooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Misschien is het een idee om de DPC-draden niet helemaal los te koppelen van het karma-systeem, maar om de koppeling iets te relativeren.
Het is in principe natuurlijk heel goed mogelijk dat iemand een zeer inzichtvolle post in zo''n draad zet en je zou dat ook moeten waarderen. Kun je in zo''n geval niets verzinnen dat in een DPC draad geldt dat je voor de scores 0 t/m 3 niets krijgt en voor de score 4 een of twee karmapunt(en)?

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Laatst online: 04-07 13:20
Sorry hoor, leuk dat ze een hobby hebben, maar de meeste reacties in DPC-threads ontstijgen chatbox-niveau nauwelijks. Ik vind het een wereldje op zich, vergelijkbaar met een GoT-Forum. De reacties dragen niet of nauwelijks bij aan de kennis van de rest van de T.net-bezoekers. Het is dat het historisch gezien een sterke relatie heeft met T.net, waardoor het een eigen plekkie mag hebben, maar qua modereren kan het wat mij betreft direct uit het karma/score-systeem. Ik wil verder geen enkele DPC-er beledigen of tegenwerken ofzo, maar ik vind karma-opbouwen in dat soort threads vaak niet in overeenkomst met andere nieuwsthreads. Dat soort gesprekken (meer is het meestal niet) hoort op een forum of chatbox thuis, IMHO.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Haal gewoon de DPC draden uit het modsysteem, heeft niemand last van, kan er niet geklaagd worden over foute moderaties en post naar hartelust hoeveel je koe graast en juich over de megaflush.

Ik vind WEL dat deze draden op de frontpage thuishoren, vind alleen NIET dat scores ook maar iets toevoegen aan de reacties daar.

de betaler vervuilt

Pagina: 1