Toon posts:

[BC3] Damn it''s A Mega ModQ!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
/me gooit er ook nog even wat puntjes tegenaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

* KeX weet dat het leeg maken van de ModQ geen doel op zich mag zijn, maar damn it''s a whopper. Hij is zo goed als scrollbaar. Is het zo dat iedereen veel aan het reageren is en daardoor geen grote Q ziet of is het zo dat er weinig modpoint gebruikende users rondhangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-10 21:18
Ikke zal ook wel even meehelpen hem wat korter te maken. Verder natuurlijk erg veel nieuws de laatste dagen en dus veel reacties... Moet je opletten hoe die Q er zo uit ziet >:)

===== EDIT =====

Zo, al mijn puntjes zijn op, ziet ''ie er zo wat redelijker uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AVL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-09-2022

AVL

OHMSS

* AVL is in een goede bui en helpt vrolijk mee.

Edit: Zo beter?

"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

*D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Mooi, hij ''s weer leeg.
Irritant overigens, reacties in dat anderhalve maand ouwe ding (Microsoft Windows XP Beta 2 info en screenshots), je kan er nix modereren..

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tabaqui
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:05
Op woensdag 04 april 2001 21:01 schreef tha_snail het volgende:

Moet je opletten hoe die Q er zo uit ziet >:)
bijna leeg, geloof dat nieuwsposter''s de geuitte kritiek goed hebben gelezen en een tegenoffensief gestart zijn. Niet erg natuurlijk :). hebben wij weer wat te doen

Maak van jouw probleem niet mijn probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burat
  • Niet online

Burat

bos wortels

Hmm! Iemand heeft dat ouwe ding toch weg kunnen modden.. Waarom kon ik dat niet :?

Naja iig: Hoera:

Afbeeldingslocatie: http://www.futurenet.nl/mod1.png

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op woensdag 04 april 2001 22:11 schreef Burat het volgende:
Mooi, hij ''s weer leeg.
Irritant overigens, reacties in dat anderhalve maand ouwe ding (Microsoft Windows XP Beta 2 info en screenshots), je kan er nix modereren..
Er waren ook maar twee ongemodde reacties in die Draad en dat was één vraag die in het WOS-Forum thuis hoorde en een trolletje. De andere vijf reacties die er stonden waren ook wel niet gemod maar stonden al vast. De Q blijft ze dan wel weergeven zolang er ongemodde wel modbare posts in de draad bijstaan. Als de modbare gemod zijn dan verwijnt de draad uit de Q.

edit:
Bij de weg de Q is voor jou leeg, maar bij mij nog niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burat
  • Niet online

Burat

bos wortels

Ah! Kijk.. soort bugje dus..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op woensdag 04 april 2001 22:20 schreef Burat het volgende:
Ah! Kijk.. soort bugje dus..!
Ja en nee. Het is gewoon lastig zoeken naar het ene wel modbare postje. Draad instellen op nieuwste eerst, negeer threads en plat en hij komt vanzelf boven drijven. Alleen is het soms lastig om in het geval van geneste reacties de context terug te vinden, maar je ziet snel genoeg aan het soort reactie of dat nodig is. Meestal zijn nadruppelaars niet van het allerhoogste niveau.

edit:
typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Door blijven werken lui ;)

<TABLE border=0 cellpadding=0 cellspacing=0><TR><TD bgcolor=gray><TABLE border=0 cellpadding=3 cellspacing=1 width=490><tr bgcolor=''#C8C8C8''><td class=b6>Artikel</td><td class=b6>Reakties</td><td class=b6>Ongemod</td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#e4e4e4><a class=l href=''plan/85?''>Downtime Artemis ivm vervanging voeding</a></td><td class=b6>  47  </td><td class=b6>  2  </td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#e4e4e4><a class=l href=''nieuws/16409?''>Gainward GeForce2 MX krijgt sneller geheugen</a></td><td class=b6>  22  </td><td class=b6>  1  </td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#e4e4e4><a class=l href=''nieuws/16408?''>Nederlander krijgt 46000 creditcardnummers te pakken</a></td><td class=b6>  37  </td><td class=b6>  1  </td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#e4e4e4><a class=l href=''nieuws/16414?''>MaxGate Ugate 3300 Wireless Router review</a></td><td class=b6>  12  </td><td class=b6>  1  </td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#e4e4e4><a class=l href=''nieuws/16416?''>Forse prijsverlagingen AMD Thunderbird processors</a></td><td class=b6>  49  </td><td class=b6>  4  </td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#e4e4e4><a class=l href=''zooi.dsp?Action=Poll&pollID=394''>Hoeveel spam mailings krijg jij?</a></td><td class=b6>  27  </td><td class=b6>  1  </td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#e4e4e4><a class=l href=''nieuws/16413?''>AMD Athlon 1GHz AXIA overclocking</a></td><td class=b6>  20  </td><td class=b6>  3  </td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#e4e4e4><a class=l href=''nieuws/16417?''>AMD Athlon 1,33GHz review</a></td><td class=b6>  22  </td><td class=b6>  7  </td></tr></table></td></tr></table>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burat
  • Niet online

Burat

bos wortels

Kijk! Tnx voor de uitleg!

Ik ben de laatste tijd weer een beetje vrije tijd aan het maken (heb het een jaar veeeeeeel te druk gehad) en kom daardoor de laatste tijd vaker op GoT en Tnet. Ik ben weer (ik was ook heel actief toen het mod/reactie systeem net werd ingevoerd, toen de mods nog werden ''gekozen'') actiever aan het posten en een beetje aan het modden..

De kans bestaat dan ook dat ik de komende tijd meer ga modden, dus dit soort weetjes zijn welkom :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burat
  • Niet online

Burat

bos wortels

Op woensdag 04 april 2001 22:26 schreef RobinVR het volgende:
Door blijven werken lui ;)

-table-
Jammer joh :P:

Afbeeldingslocatie: http://www.futurenet.nl/mod2.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
Wellicht -1 overbodig, maar toch nog maar ff:

Het hoeft op zich niet erg te zijn als postings ongemod zijn, als ze maar bekeken zijn :). Ongemod wil niet persé zeggen dat een post een foute score heeft. Als-ie al goed staat kun je 2 dingen doen: 0-gemodereerd geven, of ongemoeid laten en evt. later nog eens kijken. Na 2 dagen staat de score vanzelf vast.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb helaas de laatste tijd ZOVEEL gepost dat ik ook gewoon echt niks meer kan modden, en ik zit dus gewoon met mijn modpuntjes in mijn maag. (>600).
Ideetje om die dingen te kunnen doneren ofzo?
Ik zal morgen weer eerst even modden voordat ik post :)
Pagina: 1