/me is geen junk 
Tweakotine 173 (#147)
Tweakotine 173 (#147)
Nu ben ik nogal eens online en weet nog wel andere dingen, maarruh... 42 users met meer tweakotine? Femme en Testcase eraf, dan nog 40 junks over met meer dan 250. Da''s nogal absurd.Tweakotine: 248 (#43)
Never stop seeking what seems unobtainable...
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Ik schommel al weken tussen #2 en #9. Met iets van rond de 450-550 tweakotine. Dat van die 200 punten voor een top 10 notering qua tweakotine, klopt wel ja, maar dat is al weer een hele tijd geleden. Ik zit wel bijna de hele dag online en meer nog dan vroeger, maar dat alleen is niet voldoende, pageviews gaat''t om. Maar gezien de verdubbeling van tweakotine en ook de grote groep die dit nu haalt, lijkt het er wel op dat een en ander nu anders berekent wordt dan een tijdje geleden. Maar er gebeuren soms wel meer onverklaarbare dingen. Trouwens Got telt niet mee voor tweakotine en ook niet voor Karma, ecteinascidinOp woensdag 04 april 2001 19:11 schreef ecteinascidin het volgende:
Tot ongeveer een week geleden zat je met 200 al in de top 10.
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Maak van jouw probleem niet mijn probleem
Professioneel Hyves-weigeraar
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
Ik sta met 253 op #55Op donderdag 05 april 2001 07:32 schreef spook het volgende:
Tweakotine 253 (#38)
Niet slecht voor 07:00 t/m 15:30 op T net rondhangen
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Tegen de avond heb je wat meer tweakotine nodig om bovenin mee te tellen. ''s Ochtends is net de laatste dag van vorige week eraf gevallen.Op donderdag 05 april 2001 22:03 schreef universal creations het volgende:
Ik sta met 253 op #55
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Nah, zal ik mij daar dan ook maar bij aansluiten? Ik ben de laatste paar weken ook niet zo errug zichtbaar actief geweest, vanwege diverse redenen.Op vrijdag 06 april 2001 10:11 schreef GaMeOvEr het volgende:
* GaMeOvEr heeft bijna zijn compu goed ingericht, dus gaat dan ook weer wat actiever zijn !
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Zou dat #55 verband houden met GoTOp vrijdag 06 april 2001 17:16 schreef Floris_Diemel het volgende:
255 (#55)
LOLOp vrijdag 06 april 2001 17:37 schreef Tabaqui het volgende:
[..]
Zou dat #55 verband houden met GoT
Verwijderd
Aannames zijn fataal.
Poehee, wordt al beter.....Tweakotine 228 (#85)
Bij mij is het de afgelopen veertien dagen al 2 keer gebeurd. 2 keer zakte m''n karma met dik 100 punten in. De eerste keer werd weer rechtgezet, de tweede niet. Alsof er iemand af en toe een handvol kraaienpootjes voor m''n wielen gooit. Pure nijd is dat volgens mij* ecteinascidin voorspelt dat zoiets straks ook met Karma gebeurt.
Deze persoon zal dus met een hobbel van 100 karmapunten opeens verdwenen zijnKarma 860 (#25)
Tweakotine 346 (#21)
Verwijderd
Je bent in ieder geval geen Junk...Op donderdag 12 april 2001 22:11 schreef Silicon Error het volgende:
Kan er niet iemand (rick?) zoiets maken:
http://212.189.235.2/~rjansen/
Maar dan voor de tweakotine (niet voor de karma, iedereen weet wel waarom)
Dat lijkt me wel grappig
Tweakotine 66 (#1603)
Hmm, nu ben ik zeker een slechte tweaker
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
*kuck*patser*kuch*Op vrijdag 13 april 2001 14:26 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval geen Junk...
Misschien een wannabee twiekurt ?
Ik sta ondertussen op:
Tweakotine 400 (#12)
Ach ja...
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
All alone on page three, but:Karma 198 (#213)
Tweakotine 55 (#1846) << !!
Status Tweakeroid
Verwijderd
Hoezo jij op #21 met je tweakotine? Daar staat deze pseudo-junk:Op zaterdag 14 april 2001 09:57 schreef Floris_Diemel het volgende:
Deze Junk (Tweakotine 346 (#21) ) is een weekeindje naar Zeeland...
1
2
3
| Karma 274 (#148) Tweakotine 159 (#216) Status Tweakotine-addict |
Real Men don't make backups. They upload it via ftp and let the world mirror it. -Linus Torvalds
Karma 901 (#23)
Tweakotine 266 (#48)
Status Lief Adje
Verwijderd
Hmm, daar moeten "we" wat aan gaan doen...Op dinsdag 17 april 2001 15:43 schreef Floris_Diemel het volgende:
Volgens mij heb ik 2 mensen ingehaald
[..]
Hehehe, wel kijkuh, nie kopuhOp dinsdag 17 april 2001 00:31 schreef niorg81 het volgende:
Volgens mij ben ik een de rustigste junk van allemaal:
Karma 6 (#3107)
Tweakotine 626 (#3)
Status Feut
Je status word grotendeels afgemeten d.m.v je Karma. Dus als je karma 10 is en je hebt 3874527 Tweakotine sta je nog Feut of Wanabee.Op woensdag 18 april 2001 17:57 schreef Feedback het volgende:
31 (#2734)
Status Wannabee-Tweaker
een weekje afgekikt!
Verwijderd
Verwijderd
Zal wel iemand zijn die snel resultaat wilt zien
Aannames zijn fataal.
* KeX zag ook eerder ''Molice will burn'' dan ''Molice wil burn Ya''Op woensdag 18 april 2001 20:13 schreef GaMeOvEr het volgende:
Hmmm... ik interpreteer het anders behoorlijk negatief, de MoLiCe-Smiley staat namelijk in de fik, en niet een fikkend mannetje of zo.
...
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq