[BC3] Repetetive Stress Injury

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
In deze draad staat 1 onzer teerbeminde vrienden te schitteren met een aantal postings. Niet dat ze allemaal te hoog of te laag staan, maar sommige (openings-)zinnen zijn flames/trolls. Hij heeft soms inhoudelijk wel een point, maar op de één of andere manier irriteert z''n schrijfwijze me. Misschien kan een neutraler iemand er eens naar kijken en zeggen wat-ie ervan vind?

Quotes:
...Al die mensen die roepen dat het tussen de oren zit zijn TOTAAL GESTOORD! En weten NIET waar ze het over hebben :r:r:r...

...Ach rot toch op, troll! Ik wens niemand RSI toe, maar jij zou het misschien es een dagje moeten meemaken, je wordt echt gek! :(...

En mensen die een reactie neerpleuren die mijn 1200 pixels hoge scherm uitlopen, erger ik me ook aan, want daar krijg ik RSI van.

edit: typo

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Op woensdag 04 april 2001 13:07 schreef testcase het volgende:
*knip*
Misschien kan een neutraler iemand er eens naar kijken en zeggen wat-ie ervan vind?
*knip*
Kijk daar ga je al. Iemand anders misschien? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tabaqui
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:05
Kunnen een paar mensen ff helpen met schaven, er staan er veel post''s in die allemaal dubbel zijn als je goed leest, ze hebben zelfs allemaal een score van 2 of hoger :(

Maak van jouw probleem niet mijn probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Door de manier waarop het gebracht is vind ik de eerst overbodig en de 2e een trol.
En de rest van m''n puntjes heb ik maar aan de rest van de draad op gemaakt.
Van mij mag 90 % van de recties getrached worden.

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik ben het er wel mee eens, Internet is zo mooi doordat je niet alle informatie op 1 plaats hoeft te zetten, maar daar ook naar kan linken, onze vriend zou misschien daar een kleine cursus in kunnen volgen ;)
(NO OFFENCE)

Daarnaast snap ik niet waarom er een kotsicoontje is, daar kun je toch alleen maar mee flaimen? Want ik moet in een normale discussie nooit kotsen.

* TheGhostInc gaat niet in op de vraag wanneer hij wel kotst :)