In deze draad staat 1 onzer teerbeminde vrienden te schitteren met een aantal postings. Niet dat ze allemaal te hoog of te laag staan, maar sommige (openings-)zinnen zijn flames/trolls. Hij heeft soms inhoudelijk wel een point, maar op de één of andere manier irriteert z''n schrijfwijze me. Misschien kan een neutraler iemand er eens naar kijken en zeggen wat-ie ervan vind?
Quotes:
...Al die mensen die roepen dat het tussen de oren zit zijn TOTAAL GESTOORD! En weten NIET waar ze het over hebben :r:r:r...
...Ach rot toch op, troll! Ik wens niemand RSI toe, maar jij zou het misschien es een dagje moeten meemaken, je wordt echt gek!
...
En mensen die een reactie neerpleuren die mijn 1200 pixels hoge scherm uitlopen, erger ik me ook aan, want daar krijg ik RSI van.
edit: typo
Quotes:
...Al die mensen die roepen dat het tussen de oren zit zijn TOTAAL GESTOORD! En weten NIET waar ze het over hebben :r:r:r...
...Ach rot toch op, troll! Ik wens niemand RSI toe, maar jij zou het misschien es een dagje moeten meemaken, je wordt echt gek!
En mensen die een reactie neerpleuren die mijn 1200 pixels hoge scherm uitlopen, erger ik me ook aan, want daar krijg ik RSI van.
edit: typo
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]