[BC3] Doodmoe slecht moderatie systeem.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuyungcow
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02-2004

fuyungcow

Drinken en Roken is ook sport

Topicstarter
ik vind het echt een slecht systeem en eigelijk niet meer intressant om te doen of naar te kijken. Kijk nou is naar http://www.tweakers.net/nieuws/16341 die is echt vet slecht gemodereerd. Het is een onderwerp wat vet grappig is. reageren mensen daar grappig op met grappen en dan krijgen ze iets overbodigs of flamebait of troll naar hun hoofd. sorry hoor maar de lol mag er toch ook nog wel zijn met dat soort onderwerpen????

Ik denk dat het verhaal van kapitein Ortega best eens waar kan zijn........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Op maandag 02 april 2001 15:29 schreef fuyungcow het volgende:
ik vind het echt een slecht systeem en eigelijk niet meer intressant om te doen of naar te kijken. *knip*
Wat vind je een slecht systeem? Het feit dat je het niet eens bent met hoe anderen modereren of dat iedereen kan modereren? Ik vind zelf namelijk dat de desbetreffende draad helemaal niet zo slecht staat. Het is inderdaad een grappig onderwerp, wat ik persoonlijk vaak ter kennisgeving aanneem, waarbij een serie van dezelfde herkauwde grappen IMO prima op nul staan. Ik geef toe een troll/flamebait is dan niet correct, maar dan wordt je dus moe van de mensen die in zo''n draad modereren. Het systeem is juist sterk omdat je er zelf iets aan kunt doen. En kan je dat zelf niet meer dan kun je op dit forum eventueel backup vragen. Al zal je dan wel moeten afwachten of in dit democratische systeem mensen het met je eens zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Grappenmakers :)

Maar ok, ik ga met ''m mee. Het is niet best, maar hoe moet het dan? Ik heb geen flauw idee wat er verbeterd kan worden, dus misschien wat ideeen (enlighten * Delerium ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op maandag 02 april 2001 15:57 schreef ecteinascidin het volgende:
Grappenmakers :)

Maar ok, ik ga met ''m mee. Het is niet best, maar hoe moet het dan? Ik heb geen flauw idee wat er verbeterd kan worden, dus misschien wat ideeen (enlighten * TheGhostInc ;)
Tis toch gewoon eigenlijk een onzin nieuwtje, dit zijn van die sites die je voor de lol doorstuurd op ICQ naar een paar bekende, maar je zou het ook gewoon spam :P kunnen noemen.
* TheGhostInc heeft even op de site van de maker gekeken en legt morgen wel even zijn mobo in een aquarium, foto ervan en op T,net? |:(