[BC3] Submitted nieuws

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-10 11:11

Stropdas

Insert subtitle here

Topicstarter
Af en toe stuur ik een link op met een review van een nieuw product enz. maar daar zie ik dan niets meer van terug. Ik weet dat er niet over wordt gemailt, en dat ik dan maar geen nieuws meer moet submitten, maar ik wil eigenlijk wel weten wat er gebeurd met de ingezonden nieuwsstukjes (hoe lang ze in de lijst blijven staan, en of iedereen die ze op t.net kan plaatsen, ze ook gezien moet hebben). Regelmatig is er eens nieuws, dat al geruime tijd eerder door iemand was opgestuurd, maar wat toen niet werd geplaatst.

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
Ik leef met je mee, heb zelf ook weleens met deze vragen rondgelopen, maar dit is niet het juiste forum --> Lieve Adjes.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

Topicstarter
Zou iemand dit topic kunnen verplaatsen? :) komt ie dus beter tot z''n recht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik weet wel een beetje hoe het zit: al het geposte nieuws komt in een zogenaamde news queue terecht. Die queue kan bekeken worden door alle newsposters. Als iemand een nieuwtje ziet wat interessant is, kan hij aangeven dat hij hiermee bezig is en na enig editwerk kan het nieuws dan op de frontpage geplaatst worden.
Als de nieuwsposter vindt dat het geen nieuwswaarde heeft (en dat is dus voor een deel subjectief) kan hij besluiten om het gesubmitte nieuws uit de queue te verwijderen.

Toevallig was er pas nog een kleine discussie over in het LA forum, met een plaatje van de newsqueue zelf. Die thread kun je hier vinden.

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

Topicstarter
Zelf vind ik het nieuws wat PDA''s betreft het meest intressant, en submit ik regelmatig een goede link van een review ect. maar ik heb er maar een keer iets van gezien op t.net (van een nieuwe Linux-PDA vorig jaar). Dus er kan een nieuwsbeoordeler tussen zitten die een hekel heeft aan alles wat maar niet met Palm te maken heeft, en het wordt niet geplaatst? Wel jammer eigenlijk, want op dagen dat er weinig nieuws is, kan dat toch iig goed gebruikt worden, ook omdat de PDA-markt een veel sneller groeiende markt is dan de PC in het algemeen. Zou wel handig zijn dat iedere nieuwsbeoordeler het nieuws te zien krijgt, en dat als iedereen het heeft beoordeeld als niet goed, dat het dan pas uit de lijst weg is. Toch wel zonde van de goede nieuwsberichten