[BC3] Modden van ''Internet via elektriciteitsnetwerk''

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Geachte collega-modderators,

ik zou graag eens jullie mening willen vragen over het modden van deze draad. Het is natuurlijk een onduidelijke kwestie: gezien de vage bronvermelding en de inhoud van de nieuwspost heb ik het vermoeden dat het nieuws ook enigszins met de datum te maken heeft. :)
De vraag is of mensen dan hoge scores voor reacties kunnen krijgen. In principe is het niet +4 inzichtvol om erin te trappen en als men als iets heel zinnigs over internet via het elektriciteitsnet te melden heeft, dan had dat gekund bij de nieuwspost over de invoering van dat systeem in Duitsland. Ik heb zelf de neiging om alle reacties niet hoger dan 2, hooguit 3 te modden.
Hetzelfde geldt voor de andere kant. Veel mensen merken (terecht :?) op dat het waarschijnlijk een 1 april grap is, maar worden daarom naar -1: troll gemod. Het is natuurlijk het leukste als zo min mogelijk mensen die reacties zien, maar je hoeft die newsposters nu ook weer niet af te straffen met een karmavermindering. In principe kunnen de meeste users reacties met een 0-beoordeling ook niet zien.

Waarom ik het hier post? Ik verwacht niet dat frontpagebezoekers regelmatig hier kijken en de mensen die dat wél doen zullen er ook niet ingetrapt zijn. Ik zie ook geen "bekende" namen tussen de reacties. Bovendien heeft Mark Timmer al toegegeven, dat ie het niet meent.

Zelf heb ik nog niet gemod: ik ben benieuwd hoe de rest hiervan denkt, zodat we reacties in deze thread consequent kunnen beoordelen.

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
Ik was nog niet helemaal wakker, toen ik die thread voor het eerst doorliep en trapte er dus wel in, maar las optijd dat het een grap was, voordat ik zelf een post zou doen (waarna ik er maar vanaf zag:)). Ik was ook helemaal niet bedacht op het feit dat het vandaag 1 april was. Eenmaal wakker kwam ik op Hardwareinfonet wel dit tegen en had ''m snel door (na eerst aangenaam verrast te zijn door de koptitel :D).

Ik vind dat mensen die erin getrapt zijn, niet omlaag gemodereerd moeten worden, maar gewoon op inhoud moeten worden beoordeeld. +4 is misschien, gezien het evt. ontbreken van waarheidsgehalte in een reactie, overdreven. De eerste(n) die roep(t/en) dat het een 1 april grap is, verdien(t/en) +X inzichtvol, iedereen die dat later nog eens gaat herhalen = 0-overbodig, IMHO.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Misschien dat een maximum-limiet van reacties op +2 (vooraf vastgesteld door nieuwsposter) juist voor dit soort meuk goed zijn. Dit is iets wat in combinatie met PM er zo doorheen kan :).

Zal straks ''s kijken, ben ff modpunten aan het verzamelen (als mijn reacties nu eens gemod werden....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

molice man, draadje klopt volgens mij niet, ik nog wel een zooitje over na het gebruikelijke onbijtschaven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Raaaah
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=289457
Krijgt een +4 inzichtvol voor een onlogische gevolgtrekking van MIJN complete voorzet (die maar op +3 staat....).

Hij omlaag, ik omhoog :(
[edit]. als ik alle inzichtvollen optel komt íe op +4, dan volgt een +1 ondergewaardeerd? Da''s dus +5.
|:(

Welk Adje heeft 20 modpoints liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Iets vaags, heb volgens mij net 50 posts gemod, maar ben wel 98 punten kwijt, naja zal wel, heb flink geschaafd, vooral aan het eind wordt het mega muf, want dan heeft er al 100x 1 april gestaan en nog mensen die dan heel knullig schrijven:
Hee, dit is een 1 april grap of niet.....
Naja, ik was gelukkig gisteren niet online *D
Pagina: 1