[BC3] ikke ook op vakantie gaan

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Maar dan bedoel ik afkoelperiode. Buggy sites die onbereikbaar zijn is werkelijk de druppel. Geen moderaties mijnerzijds meer iig.

Tot over 2 weken (als de boel dan eindelijk draait).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Veel vakantie plezier, waar gaat de reis heen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Veel plezier, geniet er van en denk niet te veel aan tweakers.net :P

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vm1heA
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-09 12:37
Veel plezier natuurlijk en als je terug komt heb je vanzelf weer een code 55 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://home.wxs.nl/~mvherpen/ecteinascidin.gif

;)

* korenwolf hoopt dat T.net binnenkort weer helemaal goed draait als ecteinascidin "terug" is...

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik denk dat vakantie zoals ik bedoelde misschien overhaast is. Na het een en ander besproken te hebben kan ik eigenlijk beter blijven. Dan zal Tnet iig beter afzijn (vrees ik ;))

* Delerium houdt een slag om de arm, maar gaat voortaan wat meer van het positieve van de mens uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://home.wxs.nl/~mvherpen/ecteinascidin2.gif

* korenwolf is blij dat je tot dat inzicht gekomen bent. Welcome back!

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 01 april 2001 01:54 schreef ecteinascidin het volgende:
Ik denk dat vakantie zoals ik bedoelde misschien overhaast is. Na het een en ander besproken te hebben kan ik eigenlijk beter blijven. Dan zal Tnet iig beter afzijn (vrees ik ;))

/me houdt een slag om de arm, maar gaat voortaan wat meer van het positieve van de mens uit :+
Is het heel erg als ik het in ieder geval niet snap, als ik het zo lees had je ff een baalmoment en ben je daar (gelukkig) op teruggekomen?

Voel je gewaardeerd met mijn steun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:52

GaMeOvEr

Is een hork.

TgF : juiste conclusie denk ik zo.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik denk (teveel) dat Femme en consorten misschien toch een bitje ''voorzichtiger'' om mogen gaan met de mensen die hier dagelijks komen, de laatste tijd lijkt het een trend aan het worden om Of niet te reageren Of ontzettend scherp.

* TheGhostInc wil even iedereen eraan herrineren die het aangaat dat T.net en GoT een produkt is, wat gebruikt wordt door klanten, ontevreden klanten zijn geen pretje.

Daarnaast is het volgende GEEN bedreiging, maar het valt me op dat er toch al aardig wat mensen minder prettig behandelt zijn, de meeste mensen zijn normale mensen, maar wanneer komt de dag dat een sicko een maandje lang probeert om T.net en GoT zo vaak mogelijk uit de lucht te halen.

* TheGhostInc wilde dit heel FF kwijt, discard maar lekker, wil alleen maar: I told U, kunnen zeggen als het gebeurd.
Pagina: 1