Toon posts:

[BC3] Rene vd Veen: King of Karmawhores!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het viel me laatst al op, maar meneer vd Veen post steevast op +2, met louter open deuren en strijkt zodoende mega veel punten op. Dit is louter karmawhoring, en tijdens het modereren zou men daar wat meer rekening mee moeten houden.

Een OPEN DEUR is niet inzichtvol, maar slechts een gapende leegte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Bij genoemde user houd ik daar ALTIJD rekening mee.... <diepe zucht>
Begint me af en toe ook behoorlijk de keel uit te hangen.

(kijk wel uit dat je geen maagzweer oploopt vandaag ;))

Voor sommige users mag inderdaad standaard wel een "-1: Daar is de +2 niet voor" tag worden toegevoegd....

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dur zijn en wel meer van dat kaliber, ik zal verder geen namen noemen maar volgens mij zitten er in Eindhoven een paar tweakervriendjes die elkaar regelamtig wat puntjes mbt tot''holle'' oftewel open deuren elkaar puntjes bedelen. Ik moet eerlijk zeggen hoe langer hier ik kom hoe meer ik iets een ópen deur'' vindt. DAt is iets waar ik mee zal moeten leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=288527

>:) >:) >:)
Beoordelingen: +1, +1: Informatief, 0: Behulpzaam, 0: Behulpzaam, +1: Interessant, -0.80: Overbodig, 0: Overgewaardeerd, +0.57: Inzichtvol, +0.44: Inzichtvol, 0: Informatief, -0.40: Overgewaardeerd, +0.36: Interessant, -0.33: Overbodig, -0.31: Overgewaardeerd, -0.29: Overgewaardeerd, -0.27: Overgewaardeerd, -0.25: Overbodig, -0.22: Overgewaardeerd, -0.21: Overgewaardeerd, -0.20: Overbodig, -0.23: Overgewaardeerd, Totaal: 0.86 / 21x
Hoe Eindhoven trouwens :? niets mis mee hoor ;)

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Inderdaad niks mis met Eindhoven!

En vriendjes modden? Tuurlijk. Maar dan wel naar beneden! >:)

;)

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gevoelig onderwerp heren?? Moet je oa op cookie letten en de reacties van sommigen hier op het moddereter Forum
<off topic>
snel iets voor de 1000e tread!! van dit forum verzinnne!
</off topic>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik geloof niet dat jij helemaal door hebt hoe deze heren modden. Ten eerste modden ze elkaar niet tenzij het echt strikt noodzakelijk is, ten tweede weten ze heel goed wat wel en niet op een bepaalde score terecht hoort te komen. Het zou mij niet verbazen als juist dit groepje de meeste -1 overgewaardeerd''s etc. uitdeeld, maarja jij mag best iets anders denken. Moet je ook vooral doen trouwens, heb je namelijk helemaal niks aan. :P

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
Als er iets is wat wij hier doen, is het wel op Cookie letten. Da''s dus zo''n beetje de grootste k*******r die er rondloopt:D. Ik probeer''m altijd omlaag te modden,maar om de 1 of andere reden lukt dat niet echt. Blijkbaar zijn er anderen dié z''n postings wél behulpzaam, grappig of inzichtvol vinden.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

ROTFLOL :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja Floris hier zat ik nou op te w8, dank je.
Testcase geeft aan dan er mensen zijn die hun gezonde verstand gebruiken
3 mei wordt het mijn feestje in Eindhoven >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
Mwoehuhahaaaaaa......:D LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Ik snap die Rene gast echt niet, in dezelfde thread ( http://www.tweakers.net/nieuws/16347 ) zet hij 2 (in mijn ogen) tegenstrijdige reacties.

1: Dan lijkt me dat je voor de Budger systeempjes gewoon lekker SDRAM pakt van een 100 piek. Het duurt nog wel even voordat DDR op zo''n lekker laag niveau is. ([url=
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&amp;ParentID=289988]link[/url])
2: Niet alleen in de P3 maar P4 en AMD. Het is de opvolger van SDRAM. Dus wordt er meer geproduceerd en gaat de prijs, flink, omlaag.. (link)

Ik weet het niet hoor, maar dit is erg fake IMO... De 1e staat nu op 2 en de 2e staat op 3. Ik ga schaven, hier wordt ik echt gek van...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schaaf erover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GA!S op "veen" zoeken is al genoeg>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 02 april 2001 10:56 schreef testcase het volgende:
Mwoehuhahaaaaaa......:D LOL
Mega-LOL...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Hij was al grappig, maar het wordt nu echt een billengiller. LOL almost PIMP :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

ontopic: of de topictitel nu waar is of niet (éénieder heeft een slet in zich). Deze reactie is niet om het lijdend voorwerp van deze topic te bestrijden. Hij startte deze post n.b. op +1 dus daar valt niks van te zeggen. Het enige wat bewezen is, is zijn eigen ongelijk want de post staat alsnog op +4. Lullig voor RvdV maar volgens mij moet er in deze draad nog wat omhoog/omlaag geduwd worden. En is zijn reactie één van de gegadigden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-10 21:18
Lullig voor RvdV maar volgens mij moet er in deze draad nog wat omhoog/omlaag geduwd worden. En is zijn reactie één van de gegadigden.
Euhm, aangezien er ''lullig'' instaat neem ik aan dat ''ie IYO naar beneden moet. Is er dan een lui adje in de buurt? ''t Is namelijk ondoenlijk om hem naar beneden te krijgen... Ik verdiep me niet in Pentiums, ik ga de reactie niet beoordelen.

Als je niet op die reactie specifiek doelde, is het mooi, de rest van zijn reacties staan nu IMHO op een beschaafd niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Aangezien de PowerMod discussie op het rest van het forum rond raast, kunnen we dan niet meteen een soort van R.vd.Veen botje bouwen, die gewoon standaard een -1 overgewaardeerd geeft zodra iemand hem weer omhoog heeft gewaardeerd?

* TheGhostInc maakt zich zelf ook wel schuldig aan dit gedrag, sorry, maar dit is idd. wel heel erg, zeker als je ziet hoeveel mensen hem steunen, lijkt erop dat zijn naam alleen al genoeg is voor een +2. (ben gewoon jaloers :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
Ik heb er wederom iets van 10 punten tegenaan gezet:
Was getekend:

Floris Diemel
Cést moi

LOL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Ik heb er wederom iets van 10 punten tegenaan gezet:
Beoordelingen: +1, +1: Inzichtvol, 0: Inzichtvol, -1: Overgewaardeerd, +1: Inzichtvol, -0.80: Overgewaardeerd, 0: Overbodig, +0.57: Inzichtvol, +0.50: Inzichtvol, +0.44: Inzichtvol, +0.40: Informatief, +0.36: Behulpzaam, +0.33: Inzichtvol, -0.23: Overgewaardeerd, -0.20: Overgewaardeerd, 0: Overgewaardeerd, 0: Overgewaardeerd, -0.16: Overgewaardeerd, -0.15: Overgewaardeerd, -0.15: Overgewaardeerd, -0.14: Overgewaardeerd, -0.13: Overgewaardeerd, -0.13: Overgewaardeerd, -0.12: Overgewaardeerd, 0: Overgewaardeerd, 0: Overgewaardeerd, 0: Overgewaardeerd, Totaal: 2.39 / 27x
Zoals jullie zien hebben de laatste 3 niks meer uitgehaald, dus jah hij blijft hier maar op staan...

Pagina: 1