Professioneel Hyves-weigeraar
http://home.wanadoo.nl/elsegre/troll2.jpg
http://www2.tweakers.net/nieuws/16114
Zoek de verschillen
No news is bad news.
edit: typo
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
nieuws: AMD 760 versus ALi MAGiK 1 chipset=Op maandag 12 maart 2001 15:31 schreef WouterTinus het volgende:
brutebass is al eerder aan het kloten geweest en is door die actie en weer een first post hier z''n account kwijt.
kijk eens heeelemaal onderaan.. "brutebass is back".. ipban?
Ik neem aan dat op deze post wordt gedoeld:
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=281265
Nou maar hopen dat ''ie er van geleerd heeft.
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=281244
En dit is lol, zelfs die moderatie is lol
Professioneel Hyves-weigeraar
hm..volgens mij heb ik nooit gezegd dat ik trolls krijgen leuk vond...Op maandag 12 maart 2001 12:31 schreef testcase het volgende:
Interessanter zijn de 2 postings van Samor. Zijn eerste reactie ("neeeeeeeeeeeeeeee") krijgt -1 troll aan z''n broek, evenals zijn tweede ("Ik kan er de humor wel van inzien :)", stond daar eerst). Wat later voegt hij aan de eerste reactie de opmerking toe, dat-ie het wel leuk vind een troll te krijgen, maar past wel ff de tweede aan met een k*tsmoesje. Blijkbaar was het toch niet zo leuk 2 trollen te vangen.
edit: typo
dat ik voor zo''n "neeeeeeee" een keer een troll krijg snap ik wel, maar er zijn me wat teveel gasjes die te pas en te onpas een troll uitdelen.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verder zullen de serieuzere TMF-ers hier niet te pas en te onpas met trolllen smijten, imho. Maar er lopen hordes moddereters rond die maar raak modereren en hier nooit komen, helaas. Jouw late reactie hier onderstreept dat nog eens. Gelukkig bestaan er plannen om daar in de toekomst verbetering in aan te brengen.
Helaas lopen er ook veel First-postertjes rond.
Verwijderd
Om maar te zwijgen over de Dik Voormekaar fanclub ledenHelaas lopen er ook veel First-postertjes rond.

De welbekende firma grapjas en co?Op maandag 21 mei 2001 15:46 schreef TgF het volgende:
[..]
Om maar te zwijgen over de Dik Voormekaar fanclub leden
Verwijderd
Ja, die (en die modderren doorgaans maar wat aan).Op maandag 21 mei 2001 15:50 schreef KexDaFlex het volgende:
[..]
De welbekende firma grapjas en co?
/me pleit bij deze voor een TMF modpunten-put van oneindige diepte
De ellende is dat als ik hier kijk ik met mijn modpuntjes weinig potten kan breken. De hoeveelheid beunmods en de grote hoeveelheid reacties zorgen af en toe dat er veel ongemod en nog meer slecht gemod blijft staan. Als ik draden met zoveel ongemodde reacties in de Q zie staan dan weet ik dat ik de hele draad moet modden omdat dei zo goed als zeker schots en scheef staat. Een paar van die draadjes doorlopen en de koek is op!Op maandag 21 mei 2001 15:57 schreef TgF het volgende:
...
/me pleit bij deze voor een TMF modpunten-put van oneindige diepte
* KeX voelt zich moreel bezwaard zich te zwaar in de karma prostitutie te gooien voor modpunten.
Ik zal mijn laatste reservoir er eens tegenaan gooien vandaag.
edit: shit, Jaymz was sneller, ondanks dat mijn zin iets korter was
Hmm, hebben jullie er maar ééntje? Of proppen jullie alle modpunten inOp maandag 21 mei 2001 16:09 schreven Jaymz en testcase het volgende:
heb jij twee broekzakken dan ? ?
één zak zodat het meer lijkt.
Mijn brandvertragende overall heeft helemaal geen broekzakken. Ik scheur daarom altijd met een boedelbak vol modpoints over het circuitThanks Cookie, je beoordeling is doorgevoerd. Je hebt nog 756 moderator punten over.
Kan jij eigenlijk wel rijden met zoveel modpunten aan boord?Op maandag 21 mei 2001 20:23 schreef testcase iets met daarin een erg hoog getal:
* KeX begrijpt waarom er zoveel Williams-BMW''s langs de kant staan, de nr.1 en 2 rijder zijn te volgetankt met karma en modpuntjes.
Offtopic dus.
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
LOLPIMPROTFOp maandag 21 mei 2001 21:43 moest ik heel erg hard lachen om wat KexDaFlex schreef:
[..]
Kan jij eigenlijk wel rijden met zoveel modpunten aan boord?
* KeX begrijpt waarom er zoveel Williams-BMW''s langs de kant staan, de nr.1 en 2 rijder zijn te volgetankt met karma en modpuntjes.
Case moet gewoon de tactiek van Jos The Boss overnemen en wat lichter van start gaan.
oh, dat ik op brutebass z''n posts reageerde enzo? tja...had ik ook niet moeten doen...dat ik DAN een -1 krijg snap ik wel...maar ik heb op talloze serieuze posts ook -1 beoordelingen gehad...en dat vond ik wat minder....Op maandag 21 mei 2001 15:03 schreef testcase het volgende:
Misschien heb ik jouw uitspraak eronder verkeerd opgepakt, maar aangezien het bericht gewijzigd is, is dat niet meer aan te tonen. Er werd i.i.g. kloterig gepost en die discussie ontstond hier niet voor niets.
Verder zullen de serieuzere TMF-ers hier niet te pas en te onpas met trolllen smijten, imho. Maar er lopen hordes moddereters rond die maar raak modereren en hier nooit komen, helaas. Jouw late reactie hier onderstreept dat nog eens. Gelukkig bestaan er plannen om daar in de toekomst verbetering in aan te brengen.
Helaas lopen er ook veel First-postertjes rond.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Zo''n boedelbak met modpoints maakt inhalen voor anderen extra lastig. Desnoods schuif ik met degene die het toch probeert, alsnog gezamelijk de grindbak inOp maandag 21 mei 2001 21:43 schreef KexDaFlex het volgende:
[..]
Kan jij eigenlijk wel rijden met zoveel modpunten aan boord?
Kom dan in zo''n geval hier met een link, dan kunnen we er naar kijken en indien nodig proberen er wat aan te doen.Op dinsdag 22 mei 2001 09:41 schreef Samor het volgende:
[..]
oh, dat ik op brutebass z''n posts reageerde enzo? tja...had ik ook niet moeten doen...dat ik DAN een -1 krijg snap ik wel...maar ik heb op talloze serieuze posts ook -1 beoordelingen gehad...en dat vond ik wat minder....
Op dinsdag 22 mei 2001 10:37 zorgde testcase ervoor dat KeX de inhoud van zijn mond(koffie) van het beeldscherm kon poetsen :
Verwijderd
/me is de kruimels nog van zijn scherm aan het bikkenOp dinsdag 22 mei 2001 12:31 spuugde KexDaFlex zijn sherm vol en schreef daarna het volgende:
[..]
Een monitor is ook niet bedoeld om op te zittenOp dinsdag 22 mei 2001 12:52 schreef TgF het volgende:
[..]
/me is de kruimels nog van zijn scherm aan het bikken
[overbodig]
(Deze post mag onmiddelijk verwijderd worden door een ieder die daartoe bevoegd is)
[/overbodig]
Verwijderd
Heb jij niet allerlei high-tech forum zaken te doen?Op dinsdag 22 mei 2001 13:56 kwam NT Mod GaMeOvEr op bezoek en wilde het volgende met ons delen:
* GaMeOvEr constateert dat het er hier zoals vanouds aan toe gaat.
Offtopic dus.
(gezellie hier, hè?)
Ja hoor, ik heet niet voor niets GaMe "Multitasking" OvEr !Op dinsdag 22 mei 2001 14:03 dacht TgF mij op deze wijze weg te krijgen:
[..]
Heb jij niet allerlei high-tech forum zaken te doen?
(gezellie hier, hè?)
Aannames zijn fataal.