Die M I 2 topic staat vol met suggestieve rascistiese opmerkingen en ik snap niet dat jullie daar niks aan doen!<BR>Als er een scheldwoord of een semi illegale link staat sluiten jullie de boel af maar als er "gewoon" gediscrimineerd word dan laten jullie het gewoon doorgaan!
Verwijderd
deel 2 valt nog mee, maar deel 1 vind ik soms ook niet helemaal zuiver. maargoed in Nederland hebbie vrijheid van meningsuiting, maar veel verder moet het idd niet gaan in die topic... racisme =
Verwijderd
Waarom is er eigenlijk niks aan gedaan?<P>Wacht even... Dicaprio zegt een aantal dingen die niet kloppen:<P>1. In Nederland heb je vrijheid van meningsuiting.<P>Nee, niet helemaal, racisme is wettelijk verboden (een of ander grondrecht) en die wet gaat voor (democratie = vrijheid en gelijkheid, gaat niet altijd samen, hier gaat gelijkheid voor) dus in het kader van gelijkheid kunnen ze je oppakken voor racisme.<P>2. Op internet geld geen Nederlandse wetgeving (niet geheel) was het maar zo
het valt allemaal heel erg mee hoor. Vervang "turken" en "marrokanen" eens door "engelsen" en "belgen", zou je hier dan ook zijn?<P>Zo racistisch is het trouwens allemaal niet, een turk daar zei zelf dat hij zelf zelfs vaak last heeft van turkse jongens enzo.<P><BR>nog een keer: het valt allemaal wel mee
ik ben het met looskuh eens.... tegenwoordig is alles maar weer discriminatie..... aanstellerij.... als je iemand met ''turk'' aanspreekt omdat hij een turk is, word je meteen opgepakt, maar als je een duitser aanspreekt met ''duitser'' is het totaal niet erg.....<BR>
In ieder geval mag je niet aanzetten tot vreemdelingenhaat.<P>En dat doe je dus wèl met opmerkingen als bijvoorbeeld:"Het zijn altijd weer die Pokkepolen die er een rotzooi van maken".
Het verschil tussen rascisme en discriminatie schijnt al te moeilijk te zijn hier...
Racisme is een vorm van Discriminatie.. maar ik ga hier niet op in aangezien ik de laatste tijd nogal als discriminalist wordt beschouwd.. (net alsof mij dat wat kan interreseren)
Verwijderd
ach ja.. vervang deze zin eens met engelsen, belgen..van een admin (tom) nog wel..Op zaterdag 15 juli 2000 17:46 schreef looskuh het volgende:
het valt allemaal heel erg mee hoor. Vervang "turken" en "marrokanen" eens door "engelsen" en "belgen", zou je hier dan ook zijn?<P>Zo racistisch is het trouwens allemaal niet, een turk daar zei zelf dat hij zelf zelfs vaak last heeft van turkse jongens enzo.<P><BR>nog een keer: het valt allemaal wel mee
[admin-mode-off]
Sorry hoor maar ik heb een hekel aan 95% van de turken/marokanen. Ja ik kom er eerlijk voor uit, ik heb tot nu toe gewoon alleen maar slechte ervaring met die lui, een enkeling weet zich fatsoenlijk te gedragen.
Boeie dat ik ze discrimineer of whatever, ik moet ze gewoon niet. Ohja; ik praat dan wel over de jeugd (25 jaar en jonger), de oudere turken/marokanen kunnen zich wel normaal gedragen.
[/admin-mode-off]
Helemaal niet verboden, maar ook een admin heeft recht op een eigen mening.Op maandag 09 april 2001 21:10 schreef Kemo het volgende:
[..]
en dan?! Is dit verboden ofzo???
ga fietsen stelen in de himalaya gebergte
en btw, ik steel niet.
Verwijderd
Daar is nu onderhand genoeg over gezegd! En dan moet je er dus niet meer mee aankomen, alleen om nog lekker wat onrust te stokenOp maandag 09 april 2001 21:10 schreef Kemo het volgende:
[..]
en dan?! Is dit verboden ofzo???
ga fietsen stelen in de himalaya gebergte
Ik zal eens jouw posts allemaal na gaan lezen, misschien staan er nog wat dingen in die me niet aanstaan
Nee, mischien behoor jij tot de 5%Op maandag 09 april 2001 21:01 schreef Kemo het volgende:
dat moet zich zogenaamd een admin voorstellen..
Volgens hem hoor ik er dus ook bij..
Ik heb zelf ook veel buitenlandse vrienden, maar het is nou eenmaal zo, dat een heel groot deel het criminale circuit ingaat
Geen oude LA koeien uit de sloot halen!
Pagina: 1