Is het mischien mogelijk om een soort newbie forum waar ''newbie'' vragen (vooral programeer) kunnen worden gesteld zonder dat ze gelijk afgezeken worden? (zie: <A HREF="http://gathering.tweakers.net/Forum11/HTML/001202.html" TARGET=_blank>http://gathering.tweakers.net/Forum11/HTML/001202.html</A> )
Verwijderd
Ik vind:<BR>Gewoon stellen, die vragen, en negeer die zeikerds. Als ze onder de juiste topic worden gesteld is er niets mis mee en er zijn gelukkig bijna altijd tweakers die newbie''s WEL helpen i.p.v. te zeiken over de domheid of het niveau van de vraag.<P>ER BESTAAN GEEN DOMME VRAGEN, ALLEEN DOMME REPLIES. Zo.
Verwijderd
Helemaal mee eens. Sommige hebben het een beetje te hoog zitten. Als je niet wilt antwoorden, post dan gewoon nix maar ga iemand niet lopen afzeiken.<P>Achteraf bieden sommigen een soort van excusses aan, en geven wel normaal "advies". Als je dat nou meteen doet.......
ja, in die thread stelt de poster de vraag ook wel erg kl*te het komt (bij mij) over als "ik ben gisteren begonnen met proggen en wil nu een forum in elkaar draaien hoe flik ik dat?<P>en dan zijn die reacties begrijpelijk, en de zoek functie is er niet voor niets!
[This message has been edited by Le Mol (edited 24-06-2000).]
[This message has been edited by Le Mol (edited 24-06-2000).]
Logic brings you from a to b, your imagination can bring you anywhere
Verwijderd
Ik ben gisteren begonnen met programmeren, en nu wil ik een 64-bit multitasking IPC UNIX based OS maken in ASM... wie doet me dat ff voor 
[This message has been edited by aragorn (edited 24-06-2000).]
MMM... over newbies gesproken...
I''m one of them...
alleen de smilies lukken volgens mij... that''s it for so far..
To be continued... that''s for sure!
I''m one of them...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Whahaha... LOLOp zaterdag 24 juni 2000 23:46 schreef aragorn het volgende:
Ik ben gisteren begonnen met programmeren, en nu wil ik een 64-bit multitasking IPC UNIX based OS maken in ASM... wie doet me dat ff voor [afbeelding]
Ja maar deze was eerderOp donderdag 19 april 2001 22:33 schreef Raikane het volgende:
Hier is 2 dagen geleden ook al een topic over geweest.
Nuttige tip voor de newbees :Op donderdag 19 april 2001 22:31 schreef M-er het volgende:
MMM... over newbies gesproken...
I''m one of them...alleen de smilies lukken volgens mij... that''s it for so far..
Het omhooghalen van oude topics in LA, zeker als er geen toegevoegde waarde is, wordt niet echt gewaardeerd.
Aannames zijn fataal.
Pagina: 1