Toon posts:

[BC3] Mag ik even weten waarom mijn topic op slot is?

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een probleem met betrekking tot mijn Dreamcast (ja, nu weet ik al wat jullie gaan zeggen, maar daar kom ik zo op), hij is namelijk kapot. Ik gebruik de search en ik zie dat er meer mensen zijn geweest met mijn probleem, maar niemand komt met een oplossing, behalve met: "ga ermee terug naar de winkel". Ik open dus een nieuw topic, omdat er nu misschien wel mensen zijn die dit weten. Wat gebeurt er? Ik krijg een slotje op mijn topic.

Nu kan ik begrijpen dat jullie zeggen: "ja, geen Dreamcast op dit forum, alleen maar PC", maar waarom zijn er dan al zoveel topics lopende over de Dreamcast zonder slotjes? Ik nam dus aan dat het hier wel mocht.

Nou, hij gaat op slot, vind ik wel jammer, maar goed. Dan kijk ik op wat voor manier hij op slot gaat. Ten eerste is mijn post helemaal aangepast, en is zelfs niet meer van mij. De eerste post is van Dennisdotcom en zet er neer: "Ontbrakking :+ ".
Dan een oh-zo leuke post van Bulldog erachter aan: "tja, dicht dan maar..." Ik zou het ook erg fijn vinden als er een fatsoenlijke reden wordt opgegeven.

Ik kwam dus niet terug om te kijken of iemand al een oplossing had gevonden voor mijn probleem, maar om de oplossing er zelf neer te zetten aangezien ik vandaag erachter ben gekomen om hem weer aan de praat te krijgen. Deze oplossing is echter behoorlijk Tweaker-achtig en kan dus van pas komen voor andere mede-Tweakers die hetzelfde probleem hebben als ik.

Hier is het topic waar het om gaat:
[topic=188451]

Nou wil ik dus uiteindelijk weten: waarom is mijn topic dicht? Omdat het over een Dreamcast gaat? Zo ja: waarom zijn er zo veel topics die wel over de Dreamcast gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
tja Bulldog he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Met alle respect, maar ''t topic was brak... er stond dus helemaal NIETS in......

kan je bulldog toch niet op aanspreken dunkt me :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Laatst online: 22-09 10:42
gewoon opnieuw starten 208
was een problmeepje waardoor niemand kon lezen wat je gepost had dus kwam er een slotje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 29 mei 2001 16:42 schreef ecteinascidin het volgende:
Met alle respect, maar ''t topic was brak... er stond dus helemaal NIETS in......

Het topic was brak? Bij mij deed ie het wel degelijk, dat weet ik zeker want alles wat ik post check ik nog één keer om te kijken of er typefouten ed instaan.
En als ie brak was, hoe kan het dan dat de eerste post van Dennisdotcom was in plaats van mij? Of bedoel je dat ie juist daarom brak was? Hoe kan het dan dat die user gewoon mijn posts kan veranderen? Dat lijkt mij geen ''foutje''.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 29 mei 2001 16:45 schreef poohbeer het volgende:
gewoon opnieuw starten 208
was een problmeepje waardoor niemand kon lezen wat je gepost had dus kwam er een slotje..
Ja, ik ga nu geen topic meer starten over een probleem dat ik heb opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Laatst online: 22-09 10:42
208: jij bent de topicstarter, maar tijdens het posten van je topic (na verstuur) heeft GoT een probleemke gehad waardoor uw post niet goed is doorgekomen.
Uw topictitel werd wel gepost maar de inhoud is niet aangekomen.
M.a.w. je topic was brak.
Door dan een reply te doen op die topic kan je dat ontbrakken, maar de eerste post (de jouwe dus) kan niet meer teruggehaald worden. Daarom heeft bulldog daar dan maar een slot op gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woef
  • Niet online
Op dinsdag 29 mei 2001 16:42 schreef ecteinascidin het volgende:

was van mij ook een grapje :),
de vraag is idd vrij onduidelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 29 mei 2001 16:55 schreef poohbeer het volgende:
208: jij bent de topicstarter, maar tijdens het posten van je topic (na verstuur) heeft GoT een probleemke gehad waardoor uw post niet goed is doorgekomen.
Uw topictitel werd wel gepost maar de inhoud is niet aangekomen.
M.a.w. je topic was brak.
Door dan een reply te doen op die topic kan je dat ontbrakken, maar de eerste post (de jouwe dus) kan niet meer teruggehaald worden. Daarom heeft bulldog daar dan maar een slot op gezet.
Okay, ik snappe. Dan mag deze ook wel op slot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat sommige topics ook erg snel op slot gaan.. wil je nog wat posten en floep dat hij al weer op slot, terwijl je je echt aan de regels gehouden hebt. Zeggen ze dat ze duidelijk zien dat je niks geprobeerd hebt bij een probleem :s terwijl je dagen bezig gweest met het oplossen van een probleem.

ojah zet hier maar weer een slot op ! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Zet het er dan bij als je verschillende dingen hebt geprobeerd. Zolang je het niet vermeld en de glazen bol van de moderator is stuk dan wordt het niks.

Speedtouch... Verbinding problemen/

Mail anders koffie (at) tweakers (punt) net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

zooo.. oud
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.