Aannames zijn fataal.
Ik gebruik de non-java versie onder NT4.0
Oh ja, Netscape doet het nog wel...
Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.
Verwijderd
[topic=189002]
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
[quote]
Pentium III 600@558, Abit BH6, 384Mb PC133...
[/quote]
Euhm doe jij het niet goed of lijkt het alleen maar zo?
Jotti vermelde vanmiddag al dat het niet tof was, maar dat heel opera crashed, dat is nieuw voor mij...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik heb een BX-moederbord (dus max. FSB 100 mhz), en een 600 Mhz (4.5 x 133) PIII. Ik overclock mijn FSB naar 124 (hoger slaat hij vast). 124 x 4.5 = 558. Dus ik overclock mijn PIII van 600 naar 558
Seems you''re right... maar crashen doet ie hier iig niet. Wel 100% CPU usage.
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
- hij reageert niet/nauwelijks meer op toets en muisklik
- hij reageert niet op een close program signal van de taskmanager en moet geforceerd afgesloten worden
Af en toe ben ik in staat om de GOT-pagina te sluiten, en dan draait alles weer goed
Specifiek als ie bijna de hele pagina heeft laden crasht ie het zooitje.
Crashen is trouwens bij mij
Ongeldige Bewerking, einde verhaal.
Erg vervelend allemaal
Tis trouwens een Win98, pIII -600 bak.
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
(Opera 5.11 - Win2k)
"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."
maar de hele page is wel zichtbaar, het lijkt om een ad te gaan, die niet binnenkomt. Echt heel vervelend is het niet.
Ja, bij mij blijft hij ook regelmatig bezig met ''ontvang gegevens van images.webads.nl'' terwijl de rest van de pagina al geladen is, maar daar heb ik geen last van. IntegendeelOp dinsdag 29 mei 2001 20:45 schreef valkenier het volgende:
maar de hele page is wel zichtbaar, het lijkt om een ad te gaan, die niet binnenkomt. Echt heel vervelend is het niet.
Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes
Het is dus inderdaad een structurele fout. Hopelijk wordt het snel gefixed.....
als hun problemen veroorzaken gaat niemand slaap verliezen als je ze gaat blocken hoorOp dinsdag 29 mei 2001 22:03 schreef zeikstraal het volgende:
Je zou webads.nl tijdelijk kunnen blocken, al zullen ze er hier niet al te blij mee zijn.
Opera is bij naar eigen zeggen al ruim 90 minuten bezig iets op te halen van Web. Maar crasht verder niet. (Win98 - Opera 5.11)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verrek dat doet ie hier dus ook (Opera 5.11 Win2k)...Op dinsdag 29 mei 2001 22:41 schreef Yiu het volgende:
Met welk programma wil je dan Webads blokken? Blokken via een firewall ofzo?
Opera is bij naar eigen zeggen al ruim 90 minuten bezig iets op te halen van Web. Maar crasht verder niet. (Win98 - Opera 5.11)
Verder voor het blocken, dat kun je gewoon doen door webads in je hosts file te zetten, als 127.0.0.1
Edit: Ook als je Opera instelt zodat ie geen plaatjes binnenhaalt krijg je toch dat ie request door blijft lopen
[img]''http://www.piwebs.com/temp/opera.png''[/img]
[edit: dit gebeurt niet op t.net, alleen op GoT.]
Mijn browser identificeert zich trouwens als Opera, mocht dit van belang zijn voor de bugtracing.