[BC3] GOT laat Opera crashen

Pagina: 1
Acties:

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
En gisteren werkte het allemaal nog normaal dus ? (Als ik jouw tekst juist interpreteer...)

Aannames zijn fataal.

• Milmoor
  • Laatst online: 13-02 16:15

Milmoor

Footsteps and pictures.

Sinds vanochtend loopt Opera5.02 vast bij het openen van de hoofdpagina gathering.tweakers.net. De pagina zelf laat netjes, maar daarna probeert hij met de advertenties aan de slag te gaan. De processorbelasting blijft hoog, en ik kan niets meer in Opera. De taak killen is dan de enige optie.
Ik gebruik de non-java versie onder NT4.0

Oh ja, Netscape doet het nog wel...

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

Verwijderd

haha damn, heb ik net 2 minuten later dezelfde topic geopend (maar iets uitgebreider)...

[topic=189002]

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Dat heb ik ook, en ook met de Linuxversie van Opera. Is sinds gisteren. Profile/settings al weggesmeten e.d., helpt niks. Het lijkt erop dat het uitvoeren van die javascriptjes nooit ''stopt''. Erg irritant, is op FOKForum ook btw, maar dan al wat langer dan 2 dagen.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• Milmoor

Milmoor

Footsteps and pictures.

Gisteren werkte het nog prima. Ik dacht eerst dat hij vast sloeg tijdens bij het wachten op data (sending request to...). Maar hij zat net vast terwijl mijn request queued stond. Het is ook niet altijd bij dezelfde ad-server.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
offtopic:
[quote]
Pentium III 600@558, Abit BH6, 384Mb PC133...
[/quote]

Euhm doe jij het niet goed of lijkt het alleen maar zo?

Jotti vermelde vanmiddag al dat het niet tof was, maar dat heel opera crashed, dat is nieuw voor mij...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Milmoor

Milmoor

Footsteps and pictures.

Het ligt niet aan Java of Javascript. Ik heb Opera zonder Java, en ik heb het net zonder Javascript geprobeerd. Er mist dan veel (zoals alle forums), maar bovendien slaat hij nog steeds vast. Ik heb de task-manager nodig om ervan af te komen. Ik ben dit tot nu toe alleen bij GOT tegen gekomen.
offtopic:
Ik heb een BX-moederbord (dus max. FSB 100 mhz), en een 600 Mhz (4.5 x 133) PIII. Ik overclock mijn FSB naar 124 (hoger slaat hij vast). 124 x 4.5 = 558. Dus ik overclock mijn PIII van 600 naar 558 ;)

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Hmm.. nu met Javascript uit ook trubbels... Maar gisteren niet :?

Seems you''re right... maar crashen doet ie hier iig niet. Wel 100% CPU usage.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• Milmoor

Milmoor

Footsteps and pictures.

Ok, wat is een crash? Wat mij betreft:
- hij reageert niet/nauwelijks meer op toets en muisklik
- hij reageert niet op een close program signal van de taskmanager en moet geforceerd afgesloten worden
Af en toe ben ik in staat om de GOT-pagina te sluiten, en dan draait alles weer goed :? Zolang de pagina dus open staat is Opera gecrashed, en als ik deze weet te sluiten niet meer ;)

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-02 09:08

Basszje

Reisvaap!]

Bij mij crash opera vanaf vanochtend trouwens ook. Ik dacht eerste dat opera brak geworden was, maar dat bleek dus niet zo te zijn.

Specifiek als ie bijna de hele pagina heeft laden crasht ie het zooitje.

Crashen is trouwens bij mij
Ongeldige Bewerking, einde verhaal.
Erg vervelend allemaal :(

edit:

Tis trouwens een Win98, pIII -600 bak.

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

• AVL
  • Laatst online: 25-09-2022

AVL

OHMSS

Vreemd, ik heb nergens last van.

(Opera 5.11 - Win2k)

"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:13
5.11 w98 crasht hier ook niet maar blijft wachten op data als bijna de hele page binnen is.... en dan komt er niets meer.

maar de hele page is wel zichtbaar, het lijkt om een ad te gaan, die niet binnenkomt. Echt heel vervelend is het niet.

• AVL

AVL

OHMSS

Op dinsdag 29 mei 2001 20:45 schreef valkenier het volgende:
maar de hele page is wel zichtbaar, het lijkt om een ad te gaan, die niet binnenkomt. Echt heel vervelend is het niet.
Ja, bij mij blijft hij ook regelmatig bezig met ''ontvang gegevens van images.webads.nl'' terwijl de rest van de pagina al geladen is, maar daar heb ik geen last van. Integendeel :)

• zeikstraal
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-12-2025
Je zou webads.nl tijdelijk kunnen blocken, al zullen ze er hier niet al te blij mee zijn.

Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05-2025
Ik was net een topic aan het openen, toen ik me bedacht om even te kijken of er meer mensen met hetzelfde probleem lopen te knoeien.

Het is dus inderdaad een structurele fout. Hopelijk wordt het snel gefixed.....

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 11:05
Op dinsdag 29 mei 2001 22:03 schreef zeikstraal het volgende:
Je zou webads.nl tijdelijk kunnen blocken, al zullen ze er hier niet al te blij mee zijn.
als hun problemen veroorzaken gaat niemand slaap verliezen als je ze gaat blocken hoor

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Met welk programma wil je dan Webads blokken? Blokken via een firewall ofzo?
Opera is bij naar eigen zeggen al ruim 90 minuten bezig iets op te halen van Web. Maar crasht verder niet. (Win98 - Opera 5.11)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op dinsdag 29 mei 2001 22:41 schreef Yiu het volgende:
Met welk programma wil je dan Webads blokken? Blokken via een firewall ofzo?
Opera is bij naar eigen zeggen al ruim 90 minuten bezig iets op te halen van Web. Maar crasht verder niet. (Win98 - Opera 5.11)
Verrek dat doet ie hier dus ook (Opera 5.11 Win2k)...

Verder voor het blocken, dat kun je gewoon doen door webads in je hosts file te zetten, als 127.0.0.1 :)

Edit: Ook als je Opera instelt zodat ie geen plaatjes binnenhaalt krijg je toch dat ie request door blijft lopen :?
Afbeeldingslocatie: http://home.introweb.nl/~dodger/got/webads.gif

• AVL

AVL

OHMSS

Begrijp ik het dan goed als ik zeg dat jullie ook de thread/index gewoon niet kunnen lezen? Bij mij laadt hij de pagina namelijk wel helemaal, en ik kan gewoon lezen, replyen, etc., maar hij blijft hierop hangen:

[img]''http://www.piwebs.com/temp/opera.png''[/img]

[edit: dit gebeurt niet op t.net, alleen op GoT.]

• Milmoor

Milmoor

Footsteps and pictures.

Met Opera5.11 onder Win98 werkt de pagina bijna goed. Ik kan op alles klikken en de pagina laadt vlot, op wat nakomende data na. Terwijl ik aan het replyen ben vindt Opera dat er nog steeds data binnenkomt/uit gaat. De snelheid zakt gestaag, inmiddels onder de 512 B/s. Hij vindt dat hij bezig is met "sending request to gathering.tweakers.net". Het ziet er niet naar uit dat hij dit af gaat krijgen voordat ik op "verstuur" klik. De snelheid nadert inmiddels de 300 B/s, en ik verwacht dat hij tot de 0 gaat terug lopen.
Mijn browser identificeert zich trouwens als Opera, mocht dit van belang zijn voor de bugtracing.

Pagina: 1