3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Die lijst hoeft niet lang te zijn lijkt me:
Tweakers.LAN
Tweakers.LAN
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
CorrectieOp dinsdag 29 mei 2001 16:13 schreef Moartn het volgende:
Die lijst hoeft niet lang te zijn lijkt me:
Tweakers.LAN
Het is Tweakers.LAN 2001
Wat weet jij daarvan?Op dinsdag 29 mei 2001 16:16 schreef Snake het volgende:
[..]
Correctie
Het is Tweakers.LAN 2001
Code #29Op dinsdag 29 mei 2001 16:11 schreef JvS het volgende:
http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/30
hier?
Helaas, je hebt geen leestoegang tot dit forum. Als je toch meent toegang te moeten hebben, stuur dan een mailtje naar gathering@tweakers.net
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
LAN-crew onlyOp dinsdag 29 mei 2001 16:18 schreef HaaZie het volgende:
[..]
Code #29
Helaas, je hebt geen leestoegang tot dit forum. Als je toch meent toegang te moeten hebben, stuur dan een mailtje naar gathering@tweakers.net
Heb jij geen toegang?? vaag...Op dinsdag 29 mei 2001 16:18 schreef HaaZie het volgende:
[..]
Code #29
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
* Frank Timmer zit bij de crewOp dinsdag 29 mei 2001 16:17 schreef Moartn het volgende:
[..]
Wat weet jij daarvan?![]()
Je wist er maybe nog niet van, omdat ik in het LAN-forum alleen nog maar heb gelurkt
* Moartn kijkt op de crew-lijst en schaamt zich...Op dinsdag 29 mei 2001 16:20 schreef Snake het volgende:
[..]
* Moartn zit bij de crew![]()
Je wist er maybe nog niet van, omdat ik in het LAN-forum alleen nog maar heb gelurkt!
Snap jij het ook al niet ?Op dinsdag 29 mei 2001 16:19 schreef Burat het volgende:
Heb jij geen toegang?? vaag...
Aannames zijn fataal.
Ik meen toch dat ik er toegang tot moet hebben......GIMME THE GODDAMN ACCES !Op dinsdag 29 mei 2001 16:18 schreef HaaZie het volgende:
[..]
Code #29
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Hoe zit''t ondertussen eigenlijk? Is de toestemming toch niet doorgegaan? PTT kan als eens wat laat zijn, maar zeker geen 3 dagen he.
Hou ons een een beetje op de hoogte, al is het maar dat je nog niks nieuws hebt als we maar weten dat je bezig bent.
me hates lazy bumms
Hou ons een een beetje op de hoogte, al is het maar dat je nog niks nieuws hebt als we maar weten dat je bezig bent.
me hates lazy bumms
We zijn druk bezig... Nog wat oponthoud bij het ministerie van Defensie... We hopen vanavond wat meer duidelijkheid te krijgen...Op dinsdag 29 mei 2001 17:02 schreef poohbeer het volgende:
Hoe zit''t ondertussen eigenlijk? Is de toestemming toch niet doorgegaan? PTT kan als eens wat laat zijn, maar zeker geen 3 dagen he.
me hates lazy bumms
Meer weet ik op het moment ook niet... Zodra alles klaar is, gaat de site online!
Pagina: 1