Ik ben eigenlijk dawuss, maar nou is mijn wachtwoord ineens incorrect 
Nou heb ik op "wachtwoord vergeten" geklikt, maar dat e-mail adres bestaat niet meer (was een redirect url www.darkconflict.net van een spel dat ik met een paar klasgenoten aan het maken was en nooit afgemaakt heb, maar dat doet er nu even niet toe). Ik dacht dus dat ik m''n e-mail adres ooit veranderd had van dawuss@darkconflict.net naar dawuss@yahoo.com maar dat blijkt dus niet zo te zijn
kan iemand me helpen?
Nou heb ik op "wachtwoord vergeten" geklikt, maar dat e-mail adres bestaat niet meer (was een redirect url www.darkconflict.net van een spel dat ik met een paar klasgenoten aan het maken was en nooit afgemaakt heb, maar dat doet er nu even niet toe). Ik dacht dus dat ik m''n e-mail adres ooit veranderd had van dawuss@darkconflict.net naar dawuss@yahoo.com maar dat blijkt dus niet zo te zijn
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dan kan dawuss nu de passmailer weer gebruiken.
Aannames zijn fataal.
Weer eentje tevreden
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
hartstikke bedankt! ik zal even een ander e-mail adres registreren dan bij die verrotte mail.com, want die zijn continu onberijkbaar 
even een vraagje: Stel nou dat ik niet echt dawuss was geweest. Had ik (dawuss dus) dan friekert''s ip kunnen opvragen?
even een vraagje: Stel nou dat ik niet echt dawuss was geweest. Had ik (dawuss dus) dan friekert''s ip kunnen opvragen?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
dawuss is weer helemaal blij. account weer terug. hartstikke bedankt! friekert kan wat mij betreft weer deleted (als jullie daar aan doen...) snel weer posten op mijn eigen naam
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Verwijderd
ik weet ook niet wat er aan de hand is hoor. Ik heb in 2 maanden tijd gewoon 4x van password moeten veranderen. Waarom.....de rede is mij nog steeds onduidelijk.
Pagina: 1