Bah Bah Bah Bulldog! 
Begin me steeds meer aan je te irriteren, niet normaal meer hoeveel slotjes jij zet gek!
Waarom moet hier:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/187951 nu weer een slotje op?
Staat wel in HA maar je had ''m ook gewoon ff kunnen moven.
Schaam je een beetje.
Alle mooie topics gooi jij dicht gek en vaak zonder reden ook.
Begin me steeds meer aan je te irriteren, niet normaal meer hoeveel slotjes jij zet gek!
Waarom moet hier:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/187951 nu weer een slotje op?
Staat wel in HA maar je had ''m ook gewoon ff kunnen moven.
Schaam je een beetje.
Alle mooie topics gooi jij dicht gek en vaak zonder reden ook.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Ja ok wat wil je hiermee bereiken?? Dat Bulldog hier ook een slotje op zet
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Als ''ie t maar weet.....Op dinsdag 29 mei 2001 15:08 schreef Fr3aKER het volgende:
Ja ok wat wil je hiermee bereiken?? Dat Bulldog hier ook een slotje op zet
Misschien wat rustiger aan doen.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
ik heb al vaker mijn mening over buldogg uitgesproken dat hij soms wat TE snel met slotjes smijt......deze keer boeide het mij niet zoveel omdat ik dat topic niet volgde,
maar ik zou zeggen zet wat vaker die zonnebril op die je laatst ophad, dan zie je het misschien wat zonniger in
tja ik moet liquid toch wel ff steunen......
maar ik zou zeggen zet wat vaker die zonnebril op die je laatst ophad, dan zie je het misschien wat zonniger in
tja ik moet liquid toch wel ff steunen......
PIII 800@804 Mhz
LiquidSilver: hoor eens... wij willen best naar commentaar/kritiek luisteren, maar alleen als dat op een fatsoenlijke manier gebracht wordt. Foei! Als je wilt flamen e.d.: zoek meneer op ICQ eventjes op ofzo. Dit is dus duidelijk niet de juiste manier.
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Pagina: 1