Toon posts:

[BC3] Reply disappears..... ! ! ? ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik post een replay in de topic "iemand in zij/haar waarde laten" en na het "commando: versturen" verschijnt er een geheel nieuwe "blanco" topic-pagina waar ik als enige op te vinden ben met mijn reply en verder niks; topic belandt ook niet onder aan de pagina waar hij wel zou behoren...; blijkt nu dat de replay in de web-space is verdwenen....

Bekend probleem ?

Enig idee... :? :?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Zegt me helemaal niets, sorry.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:38

Jaymz

Keep on moving !

Volgens mij werkt de volautomatische onzintrasher eindelijk :D

Bij Adjes en modjes werkt ''ie niet, mocht je je afvragen, waarom deze reactie er dan wel doorheen komt ;)

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op maandag 28 mei 2001 21:37 schreef koekoeksjong het volgende:
Ik post een replay in de topic "iemand in zij/haar waarde laten" en na het "commando: versturen" verschijnt er een geheel nieuwe "blanco" topic-pagina waar ik als enige op te vinden ben met mijn reply en verder niks; topic belandt ook niet onder aan de pagina waar hij wel zou behoren...; blijkt nu dat de replay in de web-space is verdwenen....

Bekend probleem ?

Enig idee... :? :?
Staat ie niet gewoon op pagina 2? :P
Edit: Zie dat je de 3e reply had, dan zou je dus 3 posts per pagina moeten hebben ingesteld... Neeehh! :)

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
heb je toch niet stiekem op ''Bekijk bericht'' geklikt :Y)