\o/
Ik deed toch niks fout dacht ik zo..
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
[edit]
En trouwens, een kick is wel iets anders dan een ban... Je kon er zo weer opkomen, als je auto-reconnect aan had staan...
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Naja forget this topic dan maar he
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
doe es auto-rejoin aan!
that will help
\o/
You can say that again!Op maandag 28 mei 2001 20:53 schreef Arshia het volgende:
[..]
nope... bij ons is er nooit een reden nodig
.!. Arshia geeft Floris een kaart: [20:52] < Paz|afwezig > een betere ban begint bij je zelf!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Haha, ik dacht nog "Wh@t the hell", maar nu kan ik er best wel om lachen eigenlijk
wacht maar...Op maandag 28 mei 2001 20:54 schreef Moartn het volgende:
[..]
You can say that again!![]()
i''ll /k you
\o/
Op maandag 28 mei 2001 20:56 schreef Arshia het volgende:
[..]
wacht maar...
i''ll /k you
er is ook een leuk spelletje, dat als je op een bepaald knopje drukt, dat er dan een heleboel leuke schermpjes komen, met grappige tekstjes...Op maandag 28 mei 2001 20:56 schreef pier het volgende:
![]()
Haha, ik dacht nog "Wh@t the hell", maar nu kan ik er best wel om lachen eigenlijk
Morgoth kent het ook... ask him
is heeeeeeeeeel leuk
\o/
Nee gratis en voor niks......zelfs over killen wordt door sommige mensen niet moeillijk gedaanOp maandag 28 mei 2001 20:53 schreef Arshia het volgende:
[..]
nope... bij ons is er nooit een reden nodig
vertel vertel!Op maandag 28 mei 2001 20:58 schreef Arshia het volgende:
[..]
er is ook een leuk spelletje, dat als je op een bepaald knopje drukt, dat er dan een heleboel leuke schermpjes komen, met grappige tekstjes...
is heeeeeeeeeel leuk
dats rickOp maandag 28 mei 2001 20:58 schreef McVirusS het volgende:
[..]
Nee gratis en voor niks......zelfs over killen wordt door sommige mensen niet moeillijk gedaan.
\o/
AAAARRGHH help help BAN Mythor!
en ik ben net gekickt van fourthdimension
en ik deed helemaal niks verkeerd...
ban Cochrane
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
moet je ook ff naar de sjet komen... is moeilijk uitleggen zowOp maandag 28 mei 2001 20:59 schreef Buzzman het volgende:
[..]
vertel vertel!
\o/
ROFLpier trashed by McVirusS (Kicked : tja als je het perse wilt)
Ja ik ken het ook! Pure machtswellustelingen die IRCops daarOp maandag 28 mei 2001 20:58 schreef Arshia het volgende:
[..]
er is ook een leuk spelletje, dat als je op een bepaald knopje drukt, dat er dan een heleboel leuke schermpjes komen, met grappige tekstjes...
is heeeeeeeeeel leuk
Ben er alOp maandag 28 mei 2001 21:00 schreef Arshia het volgende:
[..]
moet je ook ff naar de sjet komen... is moeilijk uitleggen zow
owOp maandag 28 mei 2001 21:01 schreef Buzzman het volgende:
[..]
Ben er al
\o/
jah, maar niet die op sorcery....Op maandag 28 mei 2001 21:02 schreef Buzzman het volgende:
[..]
#tweakers.net of niet?
die andere
\o/
YepzOp maandag 28 mei 2001 21:02 schreef Buzzman het volgende:
[..]
#tweakers.net of niet?
Jah zal welOp maandag 28 mei 2001 20:58 schreef Arshia het volgende:
[..]
is heeeeeeeeeel leuk
yupsOp maandag 28 mei 2001 21:04 schreef pier het volgende:
[..]
Yepz
[..]
Jah zal wel![]()
![]()
moet ik je helpen?
\o/
Mag ik, mag ik?Op maandag 28 mei 2001 21:05 schreef Arshia het volgende:
[..]
yups
moet ik je helpen?
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
als je in een channel zit, moet je op ALT-F X drukken..
pas wel op hoor, het spelletje is vrij verslavend
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
mag je wat?Op maandag 28 mei 2001 21:08 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Mag ik, mag ik?
\o/
Van de wal in de sloot zeker?Op maandag 28 mei 2001 21:05 schreef Arshia het volgende:
[..]
yups
moet ik je helpen?
dat is een andereOp maandag 28 mei 2001 21:10 schreef Wirf het volgende:
Dat spelletje is toch gewoon FXfighter? dat heb ik al eeeuwen uitgespeeld...
als je in een channel zit, moet je op ALT-F X drukken..
pas wel op hoor, het spelletje is vrij verslavend
\o/
Was maar grapje hoor.....maar ik mag niet te lief zijn anders krijg ik ook problemen met Rick....hmm.....lastig!Op maandag 28 mei 2001 21:14 schreef Arshia het volgende:
[..]
ej ej watsj it... of je aop gaat foetsie
ga ik rick liev aankijken
* McVirusS rent confused gillend rondjes
/onzinOp maandag 28 mei 2001 21:15 schreef McVirusS het volgende:
[..]
Was maar grapje hoor.....maar ik mag niet te lief zijn anders krijg ik ook problemen met Rick....hmm.....lastig!
* McVirusS rent confused gillend rondjes
je mag bestwel aardig doen
\o/