Toon posts:

[BC3] vraag & aanbod

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik probeer nu al een tijdje m''n ouwe pctje op vraag & aanbod te zetten, maar hij accepteerd m''n password/username niet, dit zou toch gewoon met m''n pw/username moeten kunnen die ik ook op dit forum gebruik :?

(ps. sorry als ik dit op het verkeerde forum heb geplaatst)

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Nope. T.net is apart reggen.

Professioneel Hyves-weigeraar

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Maar het forum waar je dit plaatst is wel goed :)

BTW: Het kan zijn dat je pas een V&A advertentie mag zetten als je 14 dagen geregistreerd bent. (Of was dat nou zo met de ShopSurvey?)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
ik ben al geregistreerd sinds 11 december 2000, dus die 2 weken gaan hier niet op, maar uhh, hoe moet ik dan registreren voor vraag en aanbod??

thnx...

• AVL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-09-2022

AVL

OHMSS

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i.dsp/991083260.gif

:)

"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op maandag 28 mei 2001 19:17 schreef bubbie het volgende:
ik ben al geregistreerd sinds 11 december 2000, dus die 2 weken gaan hier niet op, maar uhh, hoe moet ik dan registreren voor vraag en aanbod??
Nee, je bent al vanaf december 2000 op het forum gerigistreerd, niet op tweakers.net zelf.
Zijn helemaal gescheiden, dus wanneer je je hier geregt hebt maakt voor t.net niets uit.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Als nu iemand een ongelofelijke lul wil zijn, registreert hij dus je nick snel :(

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1