Toon posts:

[BC3] Search

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik naar mijn eigen gebruikersnaam zoek dan staan er een heleboel topics niet bij. Hoe kan dit. En ja, ik heb wel gezocht op gebruikersnaam.
Thnx.

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:16

Cyphax

Moderator LNX
Er waren niet meerdere pagina''s?

Saved by the buoyancy of citrus

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:42

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Klopt, sowieso zijn er topics waar je 2 keer in post (die maar 1 keer tellen dus). Verder weet ik niet hoe het komt maar het is wel zo :)

• JvS
  • Laatst online: 12-02 23:48

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op maandag 28 mei 2001 13:23 schreef No_return het volgende:
Als ik naar mijn eigen gebruikersnaam zoek dan staan er een heleboel topics niet bij. Hoe kan dit. En ja, ik heb wel gezocht op gebruikersnaam.
Thnx.
Posts in SG en NST staan er niet tussen, omdat de search niet in private fora zoekt.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• IceStorm
  • Laatst online: 22:42

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op maandag 28 mei 2001 13:37 schreef JvS het volgende:
Posts in SG en NST staan er niet tussen, omdat de search niet in private fora zoekt.
Was ook al voordat SG hidden was hoor. Ik kreeg altijd maar 4000 hits op mijn naam met 7300 posts ;)

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

En topics uit de Kroeg bijvoorbeeld.

• JvS
  • Laatst online: 12-02 23:48

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op maandag 28 mei 2001 13:39 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Was ook al voordat SG hidden was hoor. Ik kreeg altijd maar 4000 hits op mijn naam met 7300 posts ;)
nee, die stonden er eerst wel bij. Dat je minder posts dan threads hebt, leg je net zelf al uit, toch :?
Op maandag 28 mei 2001 13:36 schreef IceStorm het volgende:
Klopt, sowieso zijn er topics waar je 2 keer in post (die maar 1 keer tellen dus). Verder weet ik niet hoe het komt maar het is wel zo :)
Dat komt omdat de search het aantal threads telt, waarin je gereageerd hebt. Net als wanneer je op "windows" zoekt, dan zal-ie alleen maar neerzetten hoeveel threads "windows" bevatten, niet hoevaak. (gelukkig :) )

No_return vraagt waarom er een heleboel topics waarin-ie gereageerd heeft niet bijstaan. Dat zijn dus de topics uit SG en NST.
Op maandag 28 mei 2001 13:39 schreef Pizzaman het volgende:
En topics uit de Kroeg bijvoorbeeld.
Nee, die zijn gewoon helemaal verdwenen, alle postst zijn daar getrashed. Dus er valt niets meer te zoeken, en in principe heb je daar dus geen reply''s staan. >:)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1