Toon posts:

[BC3] Opeens ingelogd onder deze username?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit hier geregeld op GoT, onder de naam xDeLiriuMx en wij hebben hier een netwerkje met één server (P100) en nou keek ik daarnet ff of de verbinding het weer deed, dus ging ik hiernaartoe; bleek ik opeens ingelogd te zijn onder de naam Daboy (deze dus), terwijl ik/mijn pa/niemand hier in huis daar ooit voor heeft geregistreerd.

Nou weet ik ook niet wie deze gast is, omdat hij niks in zijn profile heeft staan.

Kan hier wat aan gedaan worden, want volgens "GoT-kenners" (hey YakuzA ook hier ;) ) gebeurt dit weleens en moet er echt wat aan gedaan worden!

Grtzz xDeLiriuMx

Verwijderd

Nog ff voor de duidelijkheid: ik ging dus ff naar GoT op de server en NIET op m''n eigen computer!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Tsjah ik had ook nog gevraagd om in bestaand topic te posten maar toen was ie net weg :P

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Op zondag 27 mei 2001 22:42 schreef YakuzA het volgende:
Tsjah ik had ook nog gevraagd om in bestaand topic te posten maar toen was ie net weg :P
Welke bijvoorbeeld :? :P

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Op zondag 27 mei 2001 22:44 schreef xDeLiriuMx het volgende:

[..]

Welke bijvoorbeeld :? :P
Er zijn er genoeg, gebruik de search maar eens ;)

Alllemaal #55''s en could not find pages :(

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Nou kom op Lieve Adjes!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 11:05
huh? nu weeral?
Wordt precies nog erger (of de user komen er sneller mee uit of hebben nood aan aandacht natuurlijk) ;)

• PieterJ
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-02 14:08
Ik mis toch zeker twee topics van vaandaag over dit probleem. Of ligt dat aan mij :?

edit:

|:(

Ligt aan mij. één al terug gevonden

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:43

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

''t lijkt idd wel of het steeds vaker voorkomt.. ik had het laatst ook... en die andere had mijn naam...

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Verwijderd

Op maandag 28 mei 2001 00:53 schreef HaaZie het volgende:
''t lijkt idd wel of het steeds vaker voorkomt.. ik had het laatst ook... en die andere had mijn naam...
|:(

Verwijderd

En ik was plotseling moderator :D Er wordt in ieder geval aan gewerkt. Het probleem is bekend en heeft te maken met het groeiende aantal bezoekers en de daardoor hogere kans om een unieke code van een andere bezoeker per ongeluk te ontvangen.

Ik weet in ieder geval dat dit probleem de hoogste prioriteit heeft om opgelost te worden.

• witchdoc
  • Laatst online: 19-01 11:05
Op maandag 28 mei 2001 16:21 schreef Gordijnstok het volgende:
Ik weet in ieder geval dat dit probleem de hoogste prioriteit heeft om opgelost te worden.
dat zou je inderdaad denken.. maar dan vraag ik me af waarom http://bugs.topix.nl/view_bug_page.php3?f_id=0000017 hier nog geen herstelman voor is ingesteld zoals bij een aantal andere bugs wel is gebeurd.

• Destruction
  • Laatst online: 02:29

Destruction

(ex-)Automonteur

Vanmiddag zat me pa ineens als mij ingelogd. :(

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

Op maandag 28 mei 2001 16:47 schreef pier het volgende:
Vanmiddag zat me pa ineens als mij ingelogd. :(
Dat heeft hier natuurlijk niks mee te maken.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Tenzij zijn Pa op het werk, terwijl hij een aparte username heeft, dit heeft meegemaakt ofzo.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:43

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Op maandag 28 mei 2001 16:21 schreef Gordijnstok het volgende:
En ik was plotseling moderator :D Er wordt in ieder geval aan gewerkt. Het probleem is bekend en heeft te maken met het groeiende aantal bezoekers en de daardoor hogere kans om een unieke code van een andere bezoeker per ongeluk te ontvangen.

ow ja :) gordijnstok de moderater >:)

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02:04

GaMeOvEr

Is een hork.

Tja, bekend probleem, de oplossing wordt naarstig naar gezocht...

Aannames zijn fataal.

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-02 15:03

Exterazzo

Qeasy

Is mij ook gebeurt, lees dit topic maar: [topic=141053]

Audentia

Pagina: 1