Verwijderd
Sja .. alleen als ik het doe is het ineens een probleem.Op zondag 27 mei 2001 20:01 schreef havana het volgende:
HlpDsK: deze gaat tegen je gebruikt worden
Wij zijn erg blij dat de users ook blij zijn
Komt mooi uit, dan kunnen we nog andere leuke dingen doen ook
* Delerium zoekt ff in de gereedschapskist naar slotjuuu.....
Help over 28 dagen even herinneren dat ik hier ga kijken
Mag nu nog niet
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Op zondag 27 mei 2001 20:15 schreef C.M.O.T.Dibbler het volgende:
[..]
Mag nu nog niet
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
LOL, achja, je moet er wat voor over hebben..., maar tegen betaling kan natuurlijk ook het een en ander worden geregeldOp zondag 27 mei 2001 20:15 schreef C.M.O.T.Dibbler het volgende:
[..]
Mag nu nog niet
Alleen hoe willen jullie het over een paar weken doen als je op een gegeven moment 30
Lijkt me best wel veel werk..
Wat kost dat?Op zondag 27 mei 2001 20:29 schreef XElDiablo het volgende:
LOL, achja, je moet er wat voor over hebben..., maar tegen betaling kan natuurlijk ook het een en ander worden geregeld
kheb nog wel een paar 80x80 of 92x92 fannetjes
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Of een CEATOp zondag 27 mei 2001 20:56 schreef C.M.O.T.Dibbler het volgende:
[..]
Wat kost dat?
kheb nog wel een paar 80x80 of 92x92 fannetjes
Verwijderd
Die gaat zeker ook tegen MIJ gebruikt worden?Op zondag 27 mei 2001 20:58 schreef Bulldog het volgende:
---->
/me heefteen hekel aan mensen die zeiken als ik eens een smilie post.
tuurlijk gebruiken we dat tegen jou, 1 pispaal is meer dan voldoendeOp zondag 27 mei 2001 21:29 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Die gaat zeker ook tegen MIJ gebruikt worden?
/me heefteen hekel aan mensen die zeiken als ik eens een smilie post.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Maar HlpDsK hoeft er geen last van te hebben.Op zondag 27 mei 2001 21:32 schreef Alfredt het volgende:
[..]
tuurlijk gebruiken we dat tegen jou, 1 pispaal is meer dan voldoende
Hij heeft de beschikking over een ban knopje
*hint*
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
Het lijkt wel vroeger
[/OM]
Serieus waar, de sfeer is er veel beter op geworden en volgens mij zijn het aantal topics met een slotje ook flink gedaald... zo zie ik dat tenminste... [maar ik ben nu ook net terug van 4 dagen vakantie :9]