Bij deze mijn welgemeende excuses voor het c.a 17 uur te vroeg plaatsen van mijn advertentie, het zal niet meer gebeuren.
[topic=186888]
[topic=186888]
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Verwijderd
Verwijderd
Dit klinkt toch zo grappig uit jouw mondOp zondag 27 mei 2001 19:28 schreef mdenie het volgende:
een weekje (dat hou je vast wel vol?)
Eerst zien dan geloven...het zal niet meer gebeuren.
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Wie ik ben, waar ik vandaan kom en wat ik doe is duidelijk in mijn profiel omschreven, wat niet van een ieder hier gezegd kan worden. Sommigen mogen zelfs geen naam hebbenOp zondag 27 mei 2001 21:35 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Dit is met andere woorden wat je nu doet :
Je geeft iemand een rotschop en zegt dan sorry. Dat is wel heel erg makkelijk, werk je in de 2e kamer ofzo?
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Mwoh, dat valt wel mee hoor.Op maandag 28 mei 2001 00:14 schreef Hyp Hyper het volgende:
Het cynisme van mdenie gaat aan de modjes en aanhang vrijwel volledig voorbij.. het zullen wel jonkies zijn.
Wat je zegt ben je zelf, neh neh neh neh nehOp maandag 28 mei 2001 00:28 schreef mdenie het volgende:
Het betreft hier geen cynisme: slechts de constering van het feit dat sommige gebruikers nogal vage figuren zijn
ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Verwijderd
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Verwijderd
Moah, alsof het profiel echt iets zegt over een persoon. Maarruh begrijp ik hieruit dat je zelfs de profielen naloopt?Op zondag 27 mei 2001 23:55 schreef mdenie het volgende:
[..]
Wie ik ben, waar ik vandaan kom en wat ik doe is duidelijk in mijn profiel omschreven, wat niet van een ieder hier gezegd kan worden. Sommigen mogen zelfs geen naam hebben
En daarom reageer je steeds en start je een topic, terwijl je daar ook al je excuses had aangeboden........Op maandag 28 mei 2001 01:07 schreef mdenie het volgende:
Ik ga mijn tijd dus even aan iets nuttigers besteden als dit oeverloze gezwam: einde discussie
Verwijderd
Op maandag 28 mei 2001 01:54 schreef DPC_Wimmel het volgende:
[..]
Moah, alsof het profiel echt iets zegt over een persoon. Maarruh begrijp ik hieruit dat je zelfs de profielen naloopt?
[..]
Natuurlijk kijk ik naar iemands profiel:waar zijn profielen anders voor: als niemand ze bekijkt kun je ze net zo goed weglaten
En daarom reageer je steeds en start je een topic, terwijl je daar ook al je excuses had aangeboden........
Dacht toch dat jij wel wat wijzer zou wezen.
Mijn tip aan iedereen: Neem een boterham, jullie happen zo lekker dat het wel lijkt of jullie honger hebben!!!
Verwijderd
Jezus man, ga nou niet alles omhoog schoppen he!! Ik begon er bijna vertrouwen in te krijfen dat het de goede kant met je op gingOp dinsdag 29 mei 2001 02:50 schreef mdenie het volgende:
[..]
Op het moment heb jij 1 systeem te koop: volgens de advertentie heb je er 2 te koop. Er staat dus een fout in de advertentie. Die mag jij dus corrigeren.5. Het is niet toegestaan de tijdsranking van advertenties naderhand aan te passen. Een advertentie mag ten hoogste één maal per week opnieuw geplaatst worden. Uiteraard is het toegestaan eventuele fouten in de advertentie te corrigeren.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq