Toon posts:

[BC3] Mijn welgemeende excuses

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij deze mijn welgemeende excuses voor het c.a 17 uur te vroeg plaatsen van mijn advertentie, het zal niet meer gebeuren.

[topic=186888]

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02-2025

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Je begrijpt natuurlijk wel dat er weinig waarde wordt gehecht aan die belofte he?

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Da''s mooi. KAP dan ook een keer voordat de woorden IP en BAN en combo gaan vormen.

iedere keer je excuses aanbieden en dan doorgaan alsof er niets gebeurt is, is ook een vorm van forumvervuiling.

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-02 20:13

ronaz

Wishmaster

:Z

* ronaz is not impressed.

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

Verwijderd

Topicstarter
Geduld is een schone zaak dus wacht eerst maar ff af of de belofte nagekomen wordt, een weekje (dat hou je vast wel vol?)en je weet het :Z

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Hmmmmzzzzz, we wachten het af .... ;)

Verwijderd

Dit is met andere woorden wat je nu doet :

Je geeft iemand een rotschop en zegt dan sorry. Dat is wel heel erg makkelijk, werk je in de 2e kamer ofzo?

Verwijderd

Op zondag 27 mei 2001 19:28 schreef mdenie het volgende:
een weekje (dat hou je vast wel vol?)
Dit klinkt toch zo grappig uit jouw mond :D

• Drogo
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 13-02 16:59
Volgens mij doet mdenie gewoon z''n uiterste best om in de stichting van Bansheeboy en Dexterslab en die auteurrechten expert & co. te worden toegelaten.
Succes mdenie.

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:24

Destruction

(ex-)Automonteur

het zal niet meer gebeuren.
Eerst zien dan geloven...

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 27 mei 2001 21:35 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Dit is met andere woorden wat je nu doet :

Je geeft iemand een rotschop en zegt dan sorry. Dat is wel heel erg makkelijk, werk je in de 2e kamer ofzo?
Wie ik ben, waar ik vandaan kom en wat ik doe is duidelijk in mijn profiel omschreven, wat niet van een ieder hier gezegd kan worden. Sommigen mogen zelfs geen naam hebben :)

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Het cynisme van mdenie gaat aan de modjes en aanhang vrijwel volledig voorbij.. het zullen wel jonkies zijn. :)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:45

Jaymz

Keep on moving !

Op maandag 28 mei 2001 00:14 schreef Hyp Hyper het volgende:
Het cynisme van mdenie gaat aan de modjes en aanhang vrijwel volledig voorbij.. het zullen wel jonkies zijn. :)
Mwoh, dat valt wel mee hoor.
Ikzelf zou me nou niet echt niet meer een jonkie durven noemen (hoewel ik er wel jonger uitzie dan ik ben, maar dat noemen ze goed conserveerd ;) )

Verwijderd

Topicstarter
Het betreft hier geen cynisme: slechts de constering van het feit dat sommige gebruikers nogal vage figuren zijn :Z

• Sir Abarth
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Sir Abarth

The secret word is: ToeT!

Op maandag 28 mei 2001 00:28 schreef mdenie het volgende:
Het betreft hier geen cynisme: slechts de constering van het feit dat sommige gebruikers nogal vage figuren zijn :Z
Wat je zegt ben je zelf, neh neh neh neh neh :P

ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]

Verwijderd

Ik vindt dat het onderhand wel genoeg moet zijn met onze Mdenie...

dat is iig mijn mening.

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:15

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

hmm.. excuses zijn populair de laatste tijd 8-) >:)

moet er ook maar es mee beginnen, maar dan zal ik eerst ff GoT gaan irriteren :+

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga mijn tijd dus even aan iets nuttigers besteden als dit oeverloze gezwam: einde discussie :)

Verwijderd

MDenie sets mode "Always Ignored" on #GOT + #V&A

Verwijderd

Op zondag 27 mei 2001 23:55 schreef mdenie het volgende:

[..]

Wie ik ben, waar ik vandaan kom en wat ik doe is duidelijk in mijn profiel omschreven, wat niet van een ieder hier gezegd kan worden. Sommigen mogen zelfs geen naam hebben :)
Moah, alsof het profiel echt iets zegt over een persoon. Maarruh begrijp ik hieruit dat je zelfs de profielen naloopt?
Op maandag 28 mei 2001 01:07 schreef mdenie het volgende:
Ik ga mijn tijd dus even aan iets nuttigers besteden als dit oeverloze gezwam: einde discussie :)
En daarom reageer je steeds en start je een topic, terwijl je daar ook al je excuses had aangeboden........
Dacht toch dat jij wel wat wijzer zou wezen.

Mijn tip aan iedereen: Neem een boterham, jullie happen zo lekker dat het wel lijkt of jullie honger hebben!!!

Verwijderd

Ik kan alleen maar hopen dat je het deze keer wel meent, en dat je er toch niet andere normen en waarden op na houd dan de rest hier. Die week is dus een week volgens de gangbare huidige Nederlandse standaard. Daar vanuitgaande is de correcte tijd vanaf waneer jij je ads mag verversen: Zondag 3 juni 2001, 22:50 C.E.T.

Dat er geen regels waren, geef ik je gelijk in. Dat het niet meer dan normaal is, om je een beetje fatsoenlijk te gedragen in richting van je mede-tweakers (en klanten), dat is jou morele verantwoording.

Je weet waarschijnlijk ook allang hoe ik over deze hele zaak denk, ik heb het idee dat ik je dat de vorige keer wel duidelijk heb gemaakt, althans, dat heb ik geprobeerd.

Daarentegen mag je wel erg op gaan passen. Je hebt nu wel je excuses aangeboden, maar zoals je van de week nog bezig was, geeft toch reden tot denken. Daar waren namelijk wel duidelijke regels, waarvan je het nodig vond om die te negeren, ondanks het aandringen van twee mods. Die waarschuwing is dus ook volkomen terecht. Nu jij dus een mooie officiële waarschuwing binnen hebt, wil zeggen dat je gewaarschuwd bent en bij de eerst volgende keer dat je zwaar over de schreef gaat een ban aan je broek krijgt.

Als ik je dan, als mede-user, een goede tip mag geven: wacht een tijdje met die ads. Als er iemand intresse heeft in zo''n systeempje dan hoor je het wel van ze. Iemand die op het punt staat 3000 piek uit te geven, die kijkt ook wel naar de "oude" ads, wees daar maar niet bang voor, zo zijn wij Nederlanders nou eenmaal. Verder denk ik dat er weinig mensen zo''n systeempje van je willen hebben, omdat je nu gewoon een slechte naam hebt opgebouwd. Dus als ik je iets mag adviseren: kom over een maand of twee weer terug met die dingen van je, dan is alles en iedereen weer wat tot rust gekomen, en misschien dat er dan iemand iets van je wil hebben. Je hoeft mijn advies natuurlijk niet op te volgen (wie ben ik nou he?), maar ik denk wel dat dit beter is voor je.

Verder hoop ik dat je nog wel af en toe andere tweakers te hulp schiet op GoT zoals wij dat allemaal doen, en dan kunnen we met zijn allen veel leren hier op GoT en nog een prettige tijd hebben samen. Veel succes.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 28 mei 2001 01:54 schreef DPC_Wimmel het volgende:

[..]

Moah, alsof het profiel echt iets zegt over een persoon. Maarruh begrijp ik hieruit dat je zelfs de profielen naloopt?
[..]

Natuurlijk kijk ik naar iemands profiel:waar zijn profielen anders voor: als niemand ze bekijkt kun je ze net zo goed weglaten :)

En daarom reageer je steeds en start je een topic, terwijl je daar ook al je excuses had aangeboden........
Dacht toch dat jij wel wat wijzer zou wezen.

Mijn tip aan iedereen: Neem een boterham, jullie happen zo lekker dat het wel lijkt of jullie honger hebben!!!

Verwijderd

Topicstarter
sorry voor de dubbel post

Verwijderd

Op dinsdag 29 mei 2001 02:50 schreef mdenie het volgende:

[..]
Jezus man, ga nou niet alles omhoog schoppen he!! Ik begon er bijna vertrouwen in te krijfen dat het de goede kant met je op ging :(

Verwijderd

Topicstarter
Uiteraard gaat het de goede kant met mij op MrEn.

Ik probeer alleen de bewuste persoon duidelijk te maken dat profielen er zijn om ingekeken te worden, ik dacht niet dat ik daar iemand mee beledigd zou hebben of er iets mee miszegd zou hebben?

Maar nu ik toch hier ben, ik heb een serieus probleem.

Ik heb namelijk een van de twee door mij geadverteerde systemen verkocht via vraag en aanbod op tweakers net: ja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit!

Daar ik mij zeker aan de regels wil houden, met het oogmerk om mijn eerder gemaakte belofte daadwerkelijk na te komen, heb ik mij dus in onze advertentie-regelgeving verdiept.

Nu na het lezen van de regelgeving lig ik echt volkomen in duplex (fout duur woord, ik weet het). Mijn advertentie zou namelijk aangepast moeten worden, daar ik nu nog slechts een systeem aan te bieden heb.

Maar hoe nu te handelen: laten staan alsof ik twee systemen te koop heb of de advertentie aanpassen met alleen het overgebleven syteem?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Uit de V&A voorwaarden:
5. Het is niet toegestaan de tijdsranking van advertenties naderhand aan te passen. Een advertentie mag ten hoogste één maal per week opnieuw geplaatst worden. Uiteraard is het toegestaan eventuele fouten in de advertentie te corrigeren.
Op het moment heb jij 1 systeem te koop: volgens de advertentie heb je er 2 te koop. Er staat dus een fout in de advertentie. Die mag jij dus corrigeren.

btw. Zelfde post crossposten in meerdere topics is op een forum niet handig en kan aanstoot aan genomen worden: mensen die in topic A een half uur verspillen aan een uitgebreid antwoord en er dan achter komen dat het in topic B al dubbel en dwars beantwoord was zijn niet happy. Ik gok dat er ergens in de FAQ ook wel staat dat het niet de bedoeling is.

Update: Staat niets over crossposts in de FAQ, maar het is niet helemaal kosher.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Vanwege het niet geringe flame-gehalte van deze en de gerelateerde topic vind ik het trouwens vreemd dat er nog geen slotjes op zitten. Lijkt me persoonlijk een aanrader...

* curry684 gaat slapen, moet over 4 uur weer in de auto zitten... :Z :Z :Z

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je antwoord, maar om helemaal zeker te zijn dat het wijzigen accoord is, denk ik dat ik het beter maar even bij de "overheid" kan voorleggen. Ik wil zeker weten dat ik me niet iets op de hals haal.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
zoals hierboven staat, kappen met crossposten!

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

En nokken met zeiken.

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedank de goede man even voor zijn antwoord en uitleg, mag dat misschien?

En zoals je hierboven kunt zien is het ook mijn bedoeling om te eindigen gezien het advies wat ik van deze goede man gehad heb.

Daarom zoek ik het antwoord dus nu bij de "overheid" met daarbij het verzoek of dit openbaar gemaakt wordt.

Het was en is echt niet mijn bedoeling om te gaan cross posten.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Dat was tegen iedereen hier...

• BC3 Victim
En ik ben het zat dat gezeik, dus ik gooi hem dicht.

Pagina: 1