[BC3] slotje voor vragen goedkoopste moederbord?

Pagina: 1
Acties:

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:48
En deze was ook brak.... nu niet meer :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
damn het gaat goehoed!!! (NOT)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

maar om toch maar antwoord te geven op de vermoedelijke vraag:

Het goedkoopste moederbord kun je vinden in de fameuze, beruchte en immer actuele t.net pricewatch.

Vandaar een slotje..denk ik ;)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Dat is ook een duidelijke uitleg :)

Misschien vroeg hij wel om het goedkoopste supersocket7 bord of de goedkoopste i815EP?

Dan moet hij eerst wel weten welke moederborden dat zijn natuurlijk :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• hermanb|IA
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 12-08-2004
hehe hij doet het weer:-)

ik wilde het goedkoopste socket a moederbord weten. Is dat nou een slotje waard? Stond bij dat ik beter moest zoeken, of creatiever. Ik bedoel, waar \zijn die foums dan voor? Nu weet ik dat je voor 200 piek een ecs moederbord hebt dat goed scoort.

ik vind dat dus een flauw slotje. En dan nog naar het faq verwijzen waar het dus niet instaat. Maar goed, energie genoeg aan verspild.

hc

hermanb<P><BR>

Verwijderd

Op zondag 27 mei 2001 17:35 schreef hermanb het volgende:
hehe hij doet het weer:-)

ik wilde het goedkoopste socket a moederbord weten. Is dat nou een slotje waard? Stond bij dat ik beter moest zoeken, of creatiever. Ik bedoel, waar \zijn die foums dan voor? Nu weet ik dat je voor 200 piek een ecs moederbord hebt dat goed scoort.

ik vind dat dus een flauw slotje. En dan nog naar het faq verwijzen waar het dus niet instaat. Maar goed, energie genoeg aan verspild.

hc
Pricewatch :)

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik verwees niet eens naar de FAQ, ik denk dat je gewoon ff de prijswatch moet afstruinen ipv iemand anders de pricewatch laten afstruinen...

We hebben allemaal dezelfde info en een SocketA is nu niet echt een zeldzaam bord oid....

• hermanb|IA
Hoe kan ik zoeken op socket a in de pricewatch dan? Als dat kan bied ik mijn excuses aan. Als dat niet kan moet ik 300 moederborden gaan doornemen?
Forums zijn er toch voor om snel informatie te verzamelen?

Slotjes zijn ok, maar dit is gewoon flauw.

hc

hermanb<P><BR>

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~a.tinus/zoek.gif

(ok, je vindt niet veel moederborden, maar je kan wel zoeken :D)

Professioneel Hyves-weigeraar

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Een normaal mens kijkt eerst ff wat reviews door om te kijken welke borden er zowel bestaan en hoe ze presteren.. dat voordat je een kat in de zak koopt. Vervolgens kun je ze opzoeken in de pricewatch....

Omdat het een relatief simpele vraag is die met ietswat zoekwerk (5 seconden of minder) is opgelost.. gooi ik er een slotje op.

Ik zal je wel bij deze een hint geven... Slot A borden werken allemaal met een k7...

Er zijn zo ontzettend veel borden met een k7 (k7v, K7a etc etc) te koop dat je alleen daarop hoeft te letten.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:42
Op zondag 27 mei 2001 18:19 schreef ecteinascidin het volgende:
Een normaal mens kijkt eerst ff wat reviews door om te kijken welke borden er zowel bestaan en hoe ze presteren.. dat voordat je een kat in de zak koopt. Vervolgens kun je ze opzoeken in de pricewatch....

Omdat het een relatief simpele vraag is die met ietswat zoekwerk (5 seconden of minder) is opgelost.. gooi ik er een slotje op.

Ik zal je wel bij deze een hint geven... Slot A borden werken allemaal met een k7...

Er zijn zo ontzettend veel borden met een k7 (k7v, K7a etc etc) te koop dat je alleen daarop hoeft te letten.
euhm, het ging over SOCKET A moederborden, en ik kan me best voorstellen dat niet iedereen precies weet welke moederborden socket A zijn, want dat is namelijk ook niet in de pricewatch inbegrepen, je kan alleen op alfabet en op prijs sorteren. |:(

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

GoT is een forum voor vragen over technische dingen. Alle aansluitingen etc en hoe en wat voor warmteafvoer.. dat zijn de technische vragen.
De wat algemenere vragen zijn de vragen als "welk mobo" moet ik kopen etc. Op PM heb ik een FAQ geschreven met daarin een aantal reviews en recommendaties + links naar de pricewatch en PC-dealers.

En dan komt iemand met de vraag:" waar kan ik het goedkoopste SocketA bord kopen".....

Ik geeft zo toe, het is gen flauwe of domme vraag, maar gewoon een nette vraag.
Maar in principe is GoT en zeker PM een techforum en geen grootwinkelforum. ALLE vragen die algemeen over mobo-prijzen gaan, gaan op slot. In dit geval is er een bijkomstigheid dat de betreffende user niet kan sorteren op SocketA borden in de bekende pricewatches.
Laat ik ''m open? ''t is een prijsvraag. Gooi ik ''m op slot? User kan niet sorteren.

Ik maak de afweging en blijft consequent. In de FAQ staan een aantal borden en geloof me, je kan beter een goed bord kopen dan goedkope rommel. Zeker op het gebied van mobo''s moet je gewoon als laatste pas naar de prijs kijken. De betreffende vraag zou de user zelf nu moeten oplossen door een review te lezen (of de recommandaties) en de know-how over die borden op te bouwen zodat hijzelf in de pricewatch de sortering kan doen op de laagste prijs.

''t kost ietswat meer moeite voor de user, maar levert ''m wel meer antwoord op en info. ''t forum blijft dan ook gevrijwaard van vraag&aanbodpraktijken

• hermanb|IA
ok duidelijk. Twijfelgeval, maar dat hou je toch.

cheers
hc

hermanb<P><BR>

Pagina: 1