[BC3] petjes en dergelijke

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
We hebben shirts, maar niks om weg te geven, sorry.

Shirts: http://www.comptechworld.nl

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Hallo,

Ik loop dit jaar de Nijmeegse vierdaagse
en ik wil graag weten of jullie petjes
of dergelijke(weggeefdingetjes)hebben
want ik wil graag reclame voor jullie site
maken, lijkt julie dat niks!!

Verwijderd

Ja, hallo, ik moet ook
meedoen met die stomme
vierdaagse en nu vroeg
ik me af, aangezien ik
niet wil lopen, of je
misschien een F1-bak
met T.net-stickers kunt
ritselen..?

Erm,
puur voor reclamemakerij ;)

• BC3 Victim
ROFL Elanaz, je komt weer aardig om de hoek zeilen hoor :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Stikkers zijn heel mooi ja
zeker om weg te geven!!
iedereen wil altijd stikkers aan de kant

• BC3 Victim
Ik hoef geen stikkers, als je echter stickers hebt, dan wil ik er wel een paar :P

(Ohw damn ik ben in een melige bui.)

wokkeltje: We hebben gewoon niks, dus jah dan is het ook wat lastig om iets weg te geven niet?

[edit]Ohw cool er is weer een MySQL table naar de kl*te, want in de topiclist zegtie dat er maar 3 replys zijn, terwijl ik er ietsje meer tel...

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:42

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zondag 27 mei 2001 13:15 schreef Floris_Diemel het volgende:
[edit]Ohw cool er is weer een MySQL table naar de kl*te, want in de topiclist zegtie dat er maar 3 replys zijn, terwijl ik er ietsje meer tel...
MySQL tabellen zijn NIET om weg te geven aan 4-daagse mensen :)

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik hoef geen stikkers, als je echter stickers hebt, dan wil ik er wel een paar :P

wokkeltje: We hebben gewoon niks, dus jah dan is het ook wat lastig om iets weg te geven niet?

Er is niet alleen een table naar de klote, maar ook de connectie volgens mij... Damn wat zit ik me te ergeren aan die lege pagina''s (page could not be found).... :(

Verwijderd

idem :(

ook uitgelogged, cookie dood en prefs pleite.

• Buzzman
  • Niet online
Op zondag 27 mei 2001 13:28 schreef HlpDsK het volgende:
idem :(

ook uitgelogged, cookie dood en prefs pleite.
Jep... very annoying...

En nu ga ik jos de bos kijken :D

• BC3 Victim
Ik denk dat MySQL en de verbinding erg zenuwachtig zijn voor de Formule1 race van zodadelijk, want het is weer goed mis...

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Alles hier is gewoon normaal gebleven :?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Hoi,

Zo te horen zet dit jullie ook niet aan het denken, om op zulke evenementen in te spelen.
Nou ja dan niet, het was goed bedoeld hoor
Leek me alleen maar slim, ik zou er iets aan doen om op zulke evenementen als dit de aandacht te trekken, vele doen dat, echt hoor!!

• witchdoc
  • Laatst online: 19-01 11:05
dubbelpost :P

ik denk btw dat er niet nog meer users nodig zijn.. meer users = NIET meer inkomen snap je..
Meer users = WEL meer onkosten om alles draaiende te houden.

''k Zou in zulk een situatie nu ook nietmeteen een gigantisch marketingbudget gaan opzetten :)

Verwijderd

meer users grotere bereikbaarheid, dus meer inkomsten door advertenties enz enz..
of zit ik er nu helemaal naast

• IceStorm
  • Laatst online: 22:42

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Marketing kost geld en er is al niet zo heel veel geld ;)

Denk je dat ik van Fl. 2,50 per post en Fl. 5,- per slotje kan rondkomen? Nope en dat gaat ook niet omhoog dus is er ook geen geld voor stickers :D

• Destruction
  • Laatst online: 02:29

Destruction

(ex-)Automonteur

Op zondag 27 mei 2001 13:07 schreef wokkeltje het volgende:
Hallo,

Ik loop dit jaar de Nijmeegse vierdaagse
en ik wil graag weten of jullie petjes
of dergelijke(weggeefdingetjes)hebben
want ik wil graag reclame voor jullie site
maken, lijkt julie dat niks!!
Lijkt me niet slim dus.

Komt er straks een topic :
Hallo,

Ik heb volgende week een lanparty bij me neef, al zijn vrienden komen, nou wil ik graag reclame maken voor jullie site! kan ik ff 300 casebagdes/stickers krijgen ?
Lijkt me niet de bedoeling....

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

Waar slaat dat nou op!!!
Denk is ff na voor je zo iets onnozels schrijft.
of probeer eens aandachtig te lezen dan zie je dat ik dat niet zo bedoel.
een lanparty van je neef.

• witchdoc
Op zondag 27 mei 2001 14:32 schreef wokkeltje het volgende:
meer users grotere bereikbaarheid, dus meer inkomsten door advertenties enz enz..
of zit ik er nu helemaal naast
je zit ernaast..
men krijgt maar 10000 banners betaald, met 20.000 users heb je dat snel gehad.. elke user daarboven is een kost inplaats van inkomst

• ALH
  • Laatst online: 12-02 19:49

ALH

Ik heb nog wel wat stickers liggen, zeg maar wat je ervoor over hebt :)

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

Verwijderd

Op zondag 27 mei 2001 20:14 schreef poohbeer het volgende:
je zit ernaast..
men krijgt maar 10000 banners betaald, met 20.000 users heb je dat snel gehad.. elke user daarboven is een kost inplaats van inkomst

Sorry Poohbeer dat wist ik niet, wat is dan het doel van een goedlopende site als dit?

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Bied ze gratis lidmaatschap aan op tweakers. In de trend van 365 per dagen (nou als ie nie plat is) gratis news & support op de GOT helpdesk :)

• witchdoc
Op zondag 27 mei 2001 23:32 schreef wokkeltje het volgende:
Sorry Poohbeer dat wist ik niet, wat is dan het doel van een goedlopende site als dit?
Geen probleem hoor, heeft ook wel efef tijd gekost om tot dit besef te komen.

het doel is trouwens niet zo zakelijk dan je denkt volgens mij: gewoon een hobby. Komt ook bij dat je die hobby zo goed mogelijk wil doen en dus je bezoekers het zo makkelijk mogelijk maakt.
Natuurlijk is die hobby uitgegroeit tot een beroep dus iets zullen ze er zeker wel aan verdienen.. maar kernzaak blijft nog wel steeds die hobby denk''k.

Al kunnen Femme, floris en daniel je dit waarschijnlijk nog net iets beter uitleggen.
Pagina: 1