[BC3] Nieuwe moderatie-tag voor typo''s

Pagina: 1
Acties:

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Topicstarter
Ik heb dit ook onderaan de moderatie FAQ gepost, maar het is idd handiger om t hier te posten (tnx GeonetiX :) )

Femme, is het niet een idee om even een moderatie-tagje voor typo''s e.d. te maken? Het komt heel vaak voor dat mensen de nieuwsposter wijzen op een typo en de meeste mensen weten niet wat ze ermee aan moeten. Een typo-reactie schommelt meestal tussen de -1:flamebait en +2:behulpzaam.

Als je bijv een tagje maakt om typo''s op 0 of 1 te krijgen of zo, is het voor iedereen duidelijker. Bijv: 0:Typo

Ideetje of onzin? :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Verwijderd

gewoon een ICQmessage sturen naar de np''er is het beste. Anders is het gewoon een overbodige reactie, want het voegt nix toe aan de draad.

Verwijderd

Inderdaad, het is gewoon punten bij elkaar slijmen vind ik. Ik icq altijd meteen de newsposter, dan wordt het ook het snelst verandert.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-02 10:13

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Hiervoor kan gewoon 0: overbodig gebruikt worden. Typo opmerkingen horen IMO helemaal niet thuis in de reacties (ICQ of mail de nieuwsposter).