4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Het zijn inderdaad m''n initialen, maar dat betekent niet dat iedereen die dingen kan gebruiken. Ik bedoel: wie het eerst komt, die het eerst maalt.Op zaterdag 26 mei 2001 19:53 schreef raptorix het volgende:
MMM dat lijkt me een beetje inherent aan de nickname die je zelf kiest. Zo lust ik er nog wel een paar, de NS zou te veel lijken op MS en en MS teveel op MG en MG teveel op HMG tjah, sorry dude ik vind dat je je een beetje aanstelt.
en verder vind ik dezelfde nick met wat "__" tekens erachter toch wel heel wat anders.
Jij zou het dus wel geinig vinden als er een rAptorix__ zou rondlopen? Want dat ik nou drie letters als nick kies, heeft niets met me rechten (hebben we die hier?
femme_
florisdiemel_
etc.
Give it a tryOp zaterdag 26 mei 2001 20:00 schreef Buzzman het volgende:
Ik vraag me af wat ze zouden doen als de volgende nicks in gebruik worden genomen:
femme_
florisdiemel_
etc.
Verwijderd
Toen kwam er florispiemel, dat was al wat minder grappig.
Met 3 letters is de kan echt heel groot dat iemand bijna dezelfde nick heeft. Er loopt hier een sinterklaasrulez en een sinterklaas rond, ben ik ook niet echt blij mee, maar je doet er niet veel aan (ik kom ze gelukkig bijna niet meer tegen)
Maar dit is een prob die je nou eenmaal krijgt met kleine nicks en een groot forum... nix aan te doen, als iemand Blue_eagle wilt reggen, hij doet maar... als het hetzelfde icoon wordt, dan is t wat anders... maar niemand is zo gek om met zo`n nick rond te lopen dus ik hoef me niet druk te maken
* Blue-eagle
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
Je hebt niet eens een icoonOp zaterdag 26 mei 2001 22:09 schreef Blue-eagle het volgende:
Ik ga ff dennispuntcom reggen en raptoriks, leuk he?
Maar dit is een prob die je nou eenmaal krijgt met kleine nicks en een groot forum... nix aan te doen, als iemand Blue_eagle wilt reggen, hij doet maar... als het hetzelfde icoon wordt, dan is t wat anders... maar niemand is zo gek om met zo`n nick rond te lopen dus ik hoef me niet druk te maken
/me
Webicons staan hier uit, ik zie alleen de geupte.
of
florisdremel
[/goedkopehumor]
sorry Floris, kon het niet laten. zal onderhand ook wel een ouwe grap zijn!
Is al geweest volgens mij. © TurkeyboyOp zaterdag 26 mei 2001 22:48 schreef YakuzA het volgende:
niet te vergeten Bu11dog
Je zou hoogtens zelf ff de desbetreffende persoon kunnen aanspreken.
spemme....wahahaha da vink nu humor.
ecteinascidin (ofzo) kun je reggen zoals je wilt, toch niemand die weet hoe je het precies schrijft.
This too shall pass
Verwijderd
LoL!!! Maarre...volgens mij heb je het in 1 keer goed hoor!!Op zondag 27 mei 2001 02:19 schreef sharkyOnline het volgende:
haha lache dit.
spemme....wahahaha da vink nu humor.
ecteinascidin (ofzo) kun je reggen zoals je wilt, toch niemand die weet hoe je het precies schrijft.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
okOp zondag 27 mei 2001 03:24 schreef Floris_Diemel het volgende:
Paapjaap: Onzin willen we hier niet, je krijgt hierbij je 2e usernote en een officiele waarschuwing, nog één keer over de streef en je wordt gebanned. (Het leven is hard, en als je je niet aan de FAQ/regels houdt zal je dit helaas ook merken.)
Ik krijg zin om het harde houten stokje weer eens uit de kast te halen omdat een user zich niet weet te gedragen..
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
wat bedoelt u?Op zondag 27 mei 2001 03:36 schreef Floris_Diemel het volgende:
Rustig Kees, een waarschuwing moet voldoende zijn, is het dat niet, dan mag je wat mij betreft een mooie IP-ban uit de kast trekken![]()
wat is hier de (desnoods ter plekke bedachte) policy over?
Ik vind dit idd een beetje TE veel op de mijne lijken, namelijk.
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
Jah Spemme van Sneakers.netOp zaterdag 26 mei 2001 21:13 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Er is een keer een Spemme geweest, dat was wel humor
Toen kwam er florispiemel, dat was al wat minder grappig.
Met 3 letters is de kan echt heel groot dat iemand bijna dezelfde nick heeft. Er loopt hier een sinterklaasrulez en een sinterklaas rond, ben ik ook niet echt blij mee, maar je doet er niet veel aan (ik kom ze gelukkig bijna niet meer tegen)
Ow en ken je de Gebroeders Haar nog?
Wie? Zal wel leuk zijn... tell more plz?Op zondag 27 mei 2001 07:13 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Jah Spemme van Sneakers.net
Ow en ken je de Gebroeders Haar nog?
DEM = ook geen lange nick
...nick
This too shall pass
Op zondag 27 mei 2001 20:27 schreef sharkyOnline het volgende:
* Oefening heeft wel een lange
...nick
lol
Verwijderd
Gelukkig geen ondertitel, dat is ZWAAR irritant :r:rOp zondag 27 mei 2001 20:27 schreef sharkyOnline het volgende:
/me heeft wel een lange
...nick
Maar euh over die Nicknames, mensen die met opzet zulk soort nick''s nemen: IP-ban, ik bedoel: je neemt niet met opzet: florispiemel.
Just my 3 coins...
Floris is heel misschien niet concreet genoeg geweest, maar we vinden het dus irritant als je maar 2 letters post. Misschien ben je wat verlegen, dat hebben sommige tweakers meer... en op internet mag je dus best even in volzinnen en korte verhaaltjes schrijven, dan is het ook de moeite weer meer waard geweest om op het reply-knopje te drukken.Op zondag 27 mei 2001 03:42 schreef Paapjaap het volgende:
[..]
wat bedoelt u?
ik volg je even niet. beide statements nietOp zondag 27 mei 2001 22:29 schreef FlameHeaD het volgende:
[..]
Gelukkig geen ondertitel, dat is ZWAAR irritant :r:r
Maar euh over die Nicknames, mensen die met opzet zulk soort nick''s nemen: IP-ban, ik bedoel: je neemt niet met opzet: florispiemel.
Just my 3 coins...
This too shall pass
Verwijderd
Nee hoor, dat was niet helemaal het probleem. Het was meer dan mijnheer Paapjaap imho een beetje teveel had gedronken en in zijn eentje aan het wedstrijdje topic-verzieken bezig was. Van zijn reacties was deze nog het meest zinnige, en deze reacties van Floris en Kees waren dus reacties op een stuk of 5, 6 andere vage/loze opmerkingen.Op zondag 27 mei 2001 23:59 schreef A_Dude het volgende:
[..]
Floris is heel misschien niet concreet genoeg geweest, maar we vinden het dus irritant als je maar 2 letters post. Misschien ben je wat verlegen, dat hebben sommige tweakers meer... en op internet mag je dus best even in volzinnen en korte verhaaltjes schrijven, dan is het ook de moeite weer meer waard geweest om op het reply-knopje te drukken.
Hij is trouwens inmiddels gebant, als je op zijn username klikt en een beetje rondleest, zie je ook waarom.
* BrammeS vin et wel best!!
Advanced sheep-counting strategies
Verwijderd
The_Dude ensow. Heb er niet echt problemen mee zolang ze niet gaan flamen. Jatten ze daarnaast ook je icon of maken er 1 die verdacht veel op de die van jou lijkt dan hebben ze wel een probje, want dan is het niet meer voor de lol bedoelt maar meer om iemand zwart te maken.
dus ik zou zeggen: als ie die OOK ript is ie flauw aan het doen
Saved by the buoyancy of citrus
Verwijderd
Die lange ondertitel dat ikzelf dat gewoon extreem vervelend vindt [was offtopic gelul van mij zelf]Op maandag 28 mei 2001 01:49 schreef sharkyOnline het volgende:
[..]
ik volg je even niet. beide statements niet
Wat ik bedoel:
Mensen die met opzet een nick nemen als florispiemel, blemme of wat dan ook, die moeten gelijk een BAN krijgen. Dat zijn geen mensen die hier net komen kijken, waarschijnlijk mensen die [terecht] zijn gewezen op hun [vaak debiele] vraagstelling en op hun pik zijn getrapt..
Anders probeer ik het uit te leggen via ICQ ofzo
Voor de duidelijkheid:
Veronica zou eerst ME worden.
WE (kledingwinkels) heeft vervolgens een rechtzaak aangespannen tegen Veronica omdat ze vonden dat de namen teveel op elkaar leken...en wat denk je? ME mocht niet...en nu is het dus maar Yorin geworden.
Dus ehh ik zou zeggen ga op zoek naar wat advocaten en eis je nick terug
Talking ''bout meOp maandag 28 mei 2001 18:35 schreef BrammeS het volgende:
Er loopt hiero ook een Brammus rond. maar dat boeit me niet zoveel eigenlijk!
* BrammeS vin et wel best!!
(''T is trouwens brammus
Inderdaad, toen ik mij registreerde hier, wist ik dus absoluut niet dat er ook nog iets als een BrammeS was... Ik heb wel de eerste tijd lopen lurken, daarna pas geregd...
Stom dat ik je nick niet was tegengekomen...
Anders had ik daar natuurlijk wel rekening mee gehouden...
Zolang je serieus bent, en je dmv een herkenbaar icoon/onderschrift/sig. jezelf afscheid, is er volgens mij nix aan de hand...
Maar nou gedraag ik mij niet echt als een kloon ook, maar nick''s als JVS_, dat valt toch wel op...
Mijn idee: wacht effe af wat vermeende kloon JVS_ doet, en dan pas bannen...
Nick''s die duidelijk zijn bedoelt als kloon (Floris Piemel
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
Ja, lijkt me ook het beste. Hij lijkt niet echt actief. Eén post, en dan ook nog eens een (expres, lijkt me) domme vraag: (hoe kan je spiegelen in photoshop).Op maandag 28 mei 2001 20:16 schreef brammus het volgende:
Mijn idee: wacht effe af wat vermeende kloon JVS_ doet, en dan pas bannen...
Ik heb trouwens nog een naamgenoot gevonden _JVS_, dus het gaat nog gezellig worden hier, met de JvS''sen.
Sterker nog, de registreernummers volgen elkaar nog op ook! (26439 en 26440) Dat lijkt me duidelijk een kloontje, Bannen!!
Nee, geintje. Laat ''m maar lekker, zodra-ie lastig gaat worden, laat ik wel weer wat van me horen.
ed: typo
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Hey, timpie is er langer (hij is zelfs GoT-jarig vandaagOp maandag 28 mei 2001 20:34 schreef Tampie2000 het volgende:
Wat dacht je van Tampie2000 en Timpie2000?
Alhoewel.... Diablo
Eerlijkgezegd denk ik dat bepaalde mensen je pas echt haten als je je hier Pussy met als onderschrift Wuz Here neemt....
Niemand weet ook wat het betekent dus da's wel kewl
(de mensen die het willen weten moeten maar zoeken in een van mijn ouwe posts
Maar ik vind JVS_ niet kunnen, vooral niet, omdat het mogelijk is user icons te wijzigen. Ik kijk meestal naar de nick v/d poster. Daardoor mede valt het me soms niet op dat het totaal iemand anders zou kunnen zijn. Is het trouwens mogelijk, dat als iemand 'Hoicks' heeft geregistreerd iemand 'hoicks' zou kunnen registreren?
Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM
Verwijderd
Beetje oud topic, vind je niet?Op zaterdag 29 september 2001 04:03 schreef Hoicks het volgende:
...
Huh? Hij stond bij mij bovenaan in LAOp zaterdag 29 september 2001 04:29 schreef MREn het volgende:
[..]
Beetje oud topic, vind je niet?
idd wel oud jah
LOL! en MRen heeft me al gemeld in SU haha.. [topic=278923/1/40]
Was niet m'n bedoeling..maar dit topic stond bovenaan in LA als actief bij mij, wat ik wel heel vreemd vind..
Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM
Dit topic is gesloten.
![]()