Toon posts:

[BC3] Smileys is ook OK, Diemel & co.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoor, hoor, het is weer losgebarsten!

Voor de allerlaatste keer: SMILEYS is ook goed, SMILIES is ontstaan uit een battle van meervoudsvorm over (toen) niet bestaande woorden. Originele meervoudsvorm is en blijft SMILEYS. Check old threads why.

Is het nou eindelijk over? Damn....

Enne Diemel, niet zo hard PRATEN als je het niet exact weet. :(

Reden op topic te openen?

Sommige mods/ads zijn nogal HARDHOREND!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Waar is het deze keer losgebarsten dan? Ik heb het al een tijdje niet meer gehad over emoticons hoor. :?

Als je mij laat zien hoe en waar, zal ik er op reageren.

Je manier van aanspreken is overigens niet echt vriendelijk of zelf maar "remotely nice" te noemen, misschien dat je daar iets aan kunt doen?

[Edit] Graag wel een beeetje snel, want ik moet eigenlijk weg, bij voorbaat dank.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Op zaterdag 26 mei 2001 16:28 schreef Floris_Diemel het volgende:
[..]

Je manier van aanspreken is overigens niet echt vriendelijk of zelf maar "remotely nice" te noemen, misschien dat je daar iets aan kunt doen?

[Edit] Graag wel een beeetje snel, want ik moet eigenlijk weg, bij voorbaat dank.
:)
en om hier nu een topic over te beginnen :?
Is het nou eindelijk over? Damn....

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Hij zal het wel hebben over die ene keer van een paar dagen terug toen je iemand met koeienletters had verbeterd over smilies ipv smilys ;)

Ik kan zo de draad niet vinden..

• BC3 Victim
Als het om die gaat: maak je niet zo druk joh! ;)

Het is Smileys/smilies of emoticon(s).

Wij vinden het nogal irritant als mensen het verkeerd schrijven, het is namelijk zo makkelijk te onthouden. (Veel makkelijker dan d/t/dt voor de Nederlandse spelling bijvoorbeeld.

Verwijderd

Topicstarter
Okee, Floris. I quit.

Het is goed en laat maar dus.
Als jij het zo graag hard wil roepen dat het SMILIES blijft, ga je gang.

Ik zal er niets meer over zeggen.

Zeg me wel dat je naar een leuk tentje gaat om een ijskoud biertje te drinken :9

• BC3 Victim
Meneer ALepH,

Ik vind het niet prettig om aangesproken te worden met mijn achternaam, ik heb een voornaam, die is gratis en voor niets te gebruiken. Het is hier zelfs vrij normaal om mensen of met de nick of met de voornaam aan te spreken, het aanspreken met de achternaam geeft hier dan ook aan dat je (IMO zeer) respectloos iemand aan wilt spreken. Het tonen van enig respect, zowel vanuit een user richting een mod/admin als een gebruiker, net als dit andersom geld, is een regel die ook uitvoerig in de faq wordt vermeld. Ik hoop dan ook dat je je hier in het vervolg aan kunt houden...

[Edit] En inderdaad, ik ga lekker met een paar collega''s een biertje drinken :)

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op zaterdag 26 mei 2001 16:37 schreef ALepH het volgende:
Okee, Floris. I quit.

Het is goed en laat maar dus.
Als jij het zo graag hard wil roepen dat het SMILIES blijft, ga je gang.

Ik zal er niets meer over zeggen.

Zeg me wel dat je naar een leuk tentje gaat om een ijskoud biertje te drinken :9
Ik vraag me eigenlijk wel af waarom je je er zo druk om maakt? :?

Verwijderd

Topicstarter
Floris,

Enjoy!

Dit was eigenlijk te zot voor woorden maw: lekker belangrijk.

Mod/Ad: close it please.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
Op veler verzoek

* havana is ziek dus is op GoT

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1