Verwijderd
is het mogelijk om dit topic
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/187092
in S.G. unhidden te maken zodat ie in de Active Topics en search gevonden kan worden ?
Alvast bedankt.
Johan Schaap
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/187092
in S.G. unhidden te maken zodat ie in de Active Topics en search gevonden kan worden ?
Alvast bedankt.
Johan Schaap
Is het sowiezo niet een beetje vreemd topic? Wat hebben we eraan? Moeten we nu allemaal gecondoleerd gaan zeggen?
Niet kwetsend bedoeld, maar het topic maakt droevig en we kennen die persoon niet. Bovendien heeft de GoT community al eens eerder zoiets meegemaakt, dus de meeste mensen die hier al langer komen weten hoe het moet zijn...
Niet kwetsend bedoeld, maar het topic maakt droevig en we kennen die persoon niet. Bovendien heeft de GoT community al eens eerder zoiets meegemaakt, dus de meeste mensen die hier al langer komen weten hoe het moet zijn...
Verwijderd
Ik heb gemerkt dat er toch aardig wat mensen zijn die uit schiedam komen of hem via via kennen.
Bovendien wil ik de recties aan een familielid of vriend overhandigen ter steun.
Johan Schaap
Bovendien wil ik de recties aan een familielid of vriend overhandigen ter steun.
Johan Schaap
ok, we hebben het liever niet, maar als die persoon nu toch echt voelt dat ie''t hier wil gaan zetten kan je toch moeilijk actie ondernemen lijkt mij.. gewoon laten staan, heeft niemand hinder van maar die jongen heeft er misschien wel best veel steun vanOp zaterdag 26 mei 2001 16:22 schreef dennisdotcom het volgende:
Is het sowiezo niet een beetje vreemd topic? Wat hebben we eraan? Moeten we nu allemaal gecondoleerd gaan zeggen?
Verwijderd
Bedankt voor open laten staan van mijn thread...
Ik verzoek bij deze om hem na 12:15 te sluiten meer info over de reden vindt je in mijn laatste reply erop...
Nogmaals bedankt
Johan Schaap
Ik verzoek bij deze om hem na 12:15 te sluiten meer info over de reden vindt je in mijn laatste reply erop...
Nogmaals bedankt
Johan Schaap
Pagina: 1