[BC3] Topic in S.G. unhidden maken?

Pagina: 1
Acties:

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
Helaas, we kunnen geen uitzonderingen gaan maken... Bovendien KAN het op dit moment (nog) niet.

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

is het mogelijk om dit topic

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/187092

in S.G. unhidden te maken zodat ie in de Active Topics en search gevonden kan worden ?

Alvast bedankt.

Johan Schaap

Verwijderd

kan ie dan verplaatst worden naar een unhidden forum?

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02 22:48
Is het sowiezo niet een beetje vreemd topic? Wat hebben we eraan? Moeten we nu allemaal gecondoleerd gaan zeggen?

Niet kwetsend bedoeld, maar het topic maakt droevig en we kennen die persoon niet. Bovendien heeft de GoT community al eens eerder zoiets meegemaakt, dus de meeste mensen die hier al langer komen weten hoe het moet zijn...

Verwijderd

Ik heb gemerkt dat er toch aardig wat mensen zijn die uit schiedam komen of hem via via kennen.

Bovendien wil ik de recties aan een familielid of vriend overhandigen ter steun.

Johan Schaap

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
Dan nog kan het niet, helaas.

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Had ik al door...

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 11:05
Op zaterdag 26 mei 2001 16:22 schreef dennisdotcom het volgende:
Is het sowiezo niet een beetje vreemd topic? Wat hebben we eraan? Moeten we nu allemaal gecondoleerd gaan zeggen?

Niet kwetsend bedoeld, maar het topic maakt droevig en we kennen die persoon niet. Bovendien heeft de GoT community al eens eerder zoiets meegemaakt, dus de meeste mensen die hier al langer komen weten hoe het moet zijn...
ok, we hebben het liever niet, maar als die persoon nu toch echt voelt dat ie''t hier wil gaan zetten kan je toch moeilijk actie ondernemen lijkt mij.. gewoon laten staan, heeft niemand hinder van maar die jongen heeft er misschien wel best veel steun van

Verwijderd

Bedankt voor open laten staan van mijn thread...

Ik verzoek bij deze om hem na 12:15 te sluiten meer info over de reden vindt je in mijn laatste reply erop...

Nogmaals bedankt

Johan Schaap

Verwijderd

hij kan dicht hoor...

Of zijn er geen adjes of mod''s aanwezig?

Vriendelijke groeten,

Johan Schaap

Verwijderd

bedankt!
Pagina: 1