De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Das een freeware/opensource tool.
Dus femme kan het zo gebruiken...
Dus femme kan het zo gebruiken...
* Delerium vind het idee ook een nobelprijs waard
.
* Buzzman kent vele bugregistratie programma''s en vind dit een zeer goed freeware programma vergeleken met de duurbetaalde andere...
Het werkt idd erg goed. En Arjen is idd al flink aan het fixen geslagen. Hulde! Lof !
Als het werkt jaOp zondag 27 mei 2001 01:57 schreef Bulldog het volgende:
Yupz goed idee, het werkt goed en overzichtelijk
Dat bugstrackingscript is nog buggier dan topix
Ik kan niet eens reggen om een bug te reporten of ik wordt om de oren geslingers met queryfouten
En je wordt GEK van al die mailtjes als je een bug hebt gerapporteerd...
Voor de mensen die nog steeds een emailwarning willen op GoT --> Post daar is een bug of feature...
Voor de mensen die nog steeds een emailwarning willen op GoT --> Post daar is een bug of feature...
Ik heb nog niet de indruk dat jij het beter kunt ( http://netzone.nl/forum/topic/978 )...Dat bugstrackingscript is nog buggier dan topix
En zo''n bugtracker is misschien ook wel handig voor t.net.
Inderdaad, is dit eigenlijk Arjens eigen initiatief of is het er gekomen na de vragen van een aantal users hierom (dat dan is doorgegeven door adje ofzo)?
Pagina: 1