"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Verwijderd
Ik denk dat dat een te kleine doelgroep is. Zo krijg je veel te veel kleine (sub-)fora, en dat maakt het er imho niet echt duidelijker op.
Hier is simpelweg te weinig animo voor. Maar toch bedankt voor de suggestie
Klopt misschien ook wel... Anders een afdeling gadgets?
Verwijderd
tudelutdedutu inspector gadget... tudeludedututuuu... heheOp zaterdag 26 mei 2001 13:53 schreef Ruud2001 het volgende:
Klopt misschien ook wel... Anders een afdeling gadgets?
Ik vind het wel een ideetje van ruudje2000en1.
De meeste tweakers zijn vast geinteresseerd in gadgets. Zoals ipaq''s, palm''s, mp3 players, noem het maar op.
De meeste tweakers zijn vast geinteresseerd in gadgets. Zoals ipaq''s, palm''s, mp3 players, noem het maar op.
Remember there are no stupid questions, just stupid people...
Verwijderd
ja Ruud een gadget afdeling lijkt me wel beter!
dan kan Platel ook een keer zijn hart uitstorten met zijn gadgets
dan kan Platel ook een keer zijn hart uitstorten met zijn gadgets
LOL
Maaruh... Platel heeft wel een goed punt: veel tweakers zijn wel geinteresseerd in gadgets. Dus misschien dat we die adjes toch kunnen overtuigen
Maaruh... Platel heeft wel een goed punt: veel tweakers zijn wel geinteresseerd in gadgets. Dus misschien dat we die adjes toch kunnen overtuigen
Daar wordt inderdaad nooit veel gepost. Het lijkt mij meer zo''n "vriendenclubje" die afentoe wat lullen over design.
Als je op tweakers.net kijkt zie je meestal wel veel reacties op gadgets, dus misschien toch wel een beter idee dan hardcore interaction design.
Als je op tweakers.net kijkt zie je meestal wel veel reacties op gadgets, dus misschien toch wel een beter idee dan hardcore interaction design.
HID gaat waarschijnlijk weg, daar horen jullie tzt. meer over. Een gadgets forum is overbodig. Je kunt daar het IT forum of HA forum voor gebruiken.
Verwijderd
nee juist niet gewoon een nieuwe bij maken
ik wel als mod spelen daar hoor
ben toch 8 a 9 uur op got pagina
ik wel als mod spelen daar hoor
ben toch 8 a 9 uur op got pagina
Tjsa wie wil er nu geen mod zijn op het leukste en beste computerforum van de wereld en hele verre omstreken ?
Verwijderd
/me 82 tm *
Dan krijg je al dat gezeik van die irritante kindjes aan je hoofd als je een topic dichtgooit en ze willen allemaal je icq nummer hebben
Dan krijg je al dat gezeik van die irritante kindjes aan je hoofd als je een topic dichtgooit en ze willen allemaal je icq nummer hebben
Mooi toch, heb je meteen een fanclub.
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Verwijderd
Je wilt niet weten hoe groot mijn fanclub is, elk kind tussen de 2 en 8 jaar vind mij aardig, en nog een zooi anderen ook.
Gadget forum is toch niet nodig 
vette phones: IT
mp3 players, MD: AV
pda''s: HA
probleem opgelost toch...
vette phones: IT
mp3 players, MD: AV
pda''s: HA
probleem opgelost toch...
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Pagina: 1