[BC3] Adjes : Tip voor V&A

Pagina: 1
Acties:

• Hellhound
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-12-2025
Ha adjes , nav de recente problemen in V&A zat ik te denken aan het volgende.
Volgens mij zou het een goed idee zijn om mensen pas de mogenlijkheid te geven een advertentie te plaatsen op het moment dat ze al een x aantal postings op Got hebben staan . Hiermee voorkom je het feit dat mensen ff snel een account nemen om hier te gaan lopen spammen met hun "handeltje" . V&A is tenslotte van Gotters /voor Gotters. Het feit dat Got steeds groter wordt houdt ook in dat je steeds meer uitwassen tegen gaat komen . Ook wordt het op deze manier te veel moeite voor de mensen die het V&A willen misbruiken voor hun eigen handel , want als ze eerst 30 ofzo onzin posts moeten maken om een advertentie te mogen plaatsen hebben ze toch al een ban staan :) . Lijkt me wel een goed idee , alleen weet ik niet in hoeverre dit uit te voeren is.
Ow ja , ik weet niet of het posten in V&A gekoppeld is aan je username/pass van Got aangezien ik nog nooit een ad heb gezet. Mocht dit nog niet zo zijn , moet je dat meteen doen (zelfde manier als op SG voor nieuwe leden ). Volgens mij heb je op deze manier een waterdicht systeem staan tegen mensen die het V&A willen misbruiken voor zaken waar het niet voor bedoeldt is.
My 2 cents.

Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Euhm V&A is een "dienst" die wij leveren voor leden van Tweakers.net; dus niet voor GoT. Je moet je voor GoT en T.net apart registreren, vandaar.

Ook loopt hier al een thread over, waar je input denk ik wat beter tot zijn recht zou kunnen komen. ( [topic=185430] )

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen