De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Tja als ie is gereset mag je mijn clone bannuh......
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Wordt er bij clones niet de oudste gebanned
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
nog een opmerking in het algemeen: als dit gebeurt, heb ik echt veel liever dat je een modje/adje whatever mailt/icq''t dan dat je een clone aanmaakt en het hier meld..
gewoon om het forum een beetje schoon te houden....
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
GsmBoy, je kunt via het inlog scherm bij de passmailer van GoT komen, die doet het ook
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
OKOp vrijdag 25 mei 2001 20:43 schreef Kees het volgende:
nog een opmerking in het algemeen: als dit gebeurt, heb ik echt veel liever dat je een modje/adje whatever mailt/icq''t dan dat je een clone aanmaakt en het hier meld..
Pagina: 1