[BC3] Adjes: Mail mij een nieuw w8woord

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Tja, ik zat mijn profiel te editten en toen vulde ik mijn mailadres verkeerd in. Kan mijn mailadres worden gereset naar a.clay@worldonline.nl ?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
/clone >:)

• BC3 Victim
Tja als ie is gereset mag je mijn clone bannuh......

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-02 06:55

Arno

PF5A

Wordt er bij clones niet de oudste gebanned ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Done.

Verwijderd

Op vrijdag 25 mei 2001 20:19 schreef Tijdelijke_GSMBOY het volgende:
Tja als ie is gereset mag je mijn clone bannuh......
Ook done.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-02 16:17

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
nog een opmerking in het algemeen: als dit gebeurt, heb ik echt veel liever dat je een modje/adje whatever mailt/icq''t dan dat je een clone aanmaakt en het hier meld..
gewoon om het forum een beetje schoon te houden....

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02:29

Destruction

(ex-)Automonteur

GsmBoy, je kunt via het inlog scherm bij de passmailer van GoT komen, die doet het ook :)

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• BC3 Victim
Op vrijdag 25 mei 2001 20:43 schreef Kees het volgende:
nog een opmerking in het algemeen: als dit gebeurt, heb ik echt veel liever dat je een modje/adje whatever mailt/icq''t dan dat je een clone aanmaakt en het hier meld..
gewoon om het forum een beetje schoon te houden....
OK

Pagina: 1