Toon posts:

[BC3] meer mods meer mods meer mods...

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
wanneer komen er nou eens meer mods, die gaan opletten waneer er sprake is van racisme of discriminatie..

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Als jij iets ziet wat wij nog niet hebben gezien, is er altijd nog [url="/listtopics.php/26"]Stoute Usertjes (Meldpunt Forummisbruik)[/url]

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
waarom niet meer mods, die daar opletten

:?

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op vrijdag 25 mei 2001 20:16 schreef hatay het volgende:
waarom niet meer mods, die daar opletten

:?
Bijna alle (op een paar na) komen zeer regelmatig in SU en natuurlijk nog meer op hun eigen forum.

• BC3 Victim
Heel kort door de bocht gezegd:

Je kunt tot een bepaald aantal mods aansturen, daarna gaat het averechts werken, wij denken dat het niet zo veel zin heeft om 3-4-5 mods op 1 forum te zetten. Ook de users zelf kunnen discriminatie herkennen en melden.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Hmm, ik snap dit topic niet helemaal :?

• El Jefe
  • Niet online
Op vrijdag 25 mei 2001 20:28 schreef Floris_Diemel het volgende:
Heel kort door de bocht gezegd:

Je kunt tot een bepaald aantal mods aansturen, daarna gaat het averechts werken, wij denken dat het niet zo veel zin heeft om 3-4-5 mods op 1 forum te zetten.
Toch wel, namelijk in WL zijn er 3 mods (buiten de globals) die daar kunnen modden (Morgoth, Lord Daemon & Diadem) Dat vindt ik toch best veel voor een niet al te druk bezocht forum waar nauwelijks problemen zijn..

• BC3 Victim
Toch is er in SG veel polltopic naar mijn idee

Verwijderd

Topicstarter
alleen vinden sommige mods het onnodig om oude }:O uit te sloot te halen..

Ik wil ook geen moraalridder spelen of iets dergelijks, maar er was een topic die Bulldog pas gesloten heeft.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/186236/5 en je kunt uit opmerkingen en dingen die er worden gezegd uit opmaken dat het om een specifiek groep gaat.

Verwijderd

[zeikstraalmode]
Op vrijdag 25 mei 2001 20:38 schreef hatay het volgende:
alleen vinden sommige mods het onnodig om oude }:O uit te sloot te halen..
Als dat het probleem is, wordt het natuurlijk niet opgelost door meer mods in te zetten :)
Praat bijvoorbeeld eens met de betreffende moderator(s).
Ik wil ook geen moraalridder spelen of iets dergelijks, maar er was een topic die Bulldog pas gesloten heeft.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/186236/5 en je kunt uit opmerkingen en dingen die er worden gezegd uit opmaken dat het om een specifiek groep gaat.
Eén reactie, de rest stelde echt niks voor.
Jij hakt daar keihard op in door iemand uit te schelden voor "satanist"... Sorry hoor, daar help je de thread alleen maar mee naar god. Moderators zijn prima aanspreekbaar via bijv. ICQ, kun je hen direct laten ingrijpen. :)
Op vrijdag 25 mei 2001 20:32 schreef Webgoodie het volgende:

[..]

Toch wel, namelijk in WL zijn er 3 mods (buiten de globals) die daar kunnen modden (Morgoth, Lord Daemon & Diadem) Dat vindt ik toch best veel voor een niet al te druk bezocht forum waar nauwelijks problemen zijn..
Never change a winning team, WL gaat - wat ik ervan zie tenminste - prima, waarom zou je er iets aan veranderen?
SG is een totaal ander verhaal...
[/zeikstraalmode]

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02:29

Destruction

(ex-)Automonteur

Zo bedacht ik vandaag het idee om een paar users "holiday-mods" te maken. Dom idee.
Op vrijdag 25 mei 2001 20:12 schreef Floris_Diemel het volgende:
Als jij iets ziet wat wij nog niet hebben gezien, is er altijd nog [url="http:///listtopics.php/26"]Stoute Usertjes (Meldpunt Forummisbruik)[/url]
Idd.

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:44
het is gewoon erg dat dit word geoppperd, als mensen nou en beetje normaal deden waren die mods helmaal niet nodig!

(althans, maar 1 of 2 :) )

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
Daar zit zeker wat in :) Meer mods? IMO totaal niet nodig... SU ruim ik dagelijks leeg en velen met mij... en in mijn eigen forum hoef ik steeds minder slotjes te zetten gelukkig :)

DIT IS MIJN WEBSITE

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-02 16:20

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

ik denk dat GoT qua policy prima bezig is mbt racisme en/of discriminatie (oef dat kan ook heel verkeerd opgevat worden)

cq waarschuwingen voor mensen die echt over de schreef gaan en afsluiten van threads die teveel aanzetten ertoe. maar verder de verantwoordelijkheid bij de gebruikers leggen en te laten.

daarbij is het mijns inziens vooral een taak van de gebruikers om er op een intelligente manier op te reageren.
dat wil zeggen, ga niet flamen, ook een rascistische mening is een mening waar je zo je reden voor kunt hebben om het niet mee eens te zijn, geef argumenten ertegen, vaak zijn er genoeg redelijke argumenten tegen te bedenken.

natuurlijk hoef je net altijd in discussie te gaan, maar degenen die geen discussie meer kunnen hebben worden toch wel gewaarschuwd of hebben al een ban.

het komt ook wel eens voor dat een thread al vol staat met 2 pagina''s aan posts met de meest stompzinnige onzin, als je daar één post inzet met een redelijke tegenstem, je vraagtekens zet bij sommige minder slimme opmerkingen kan zo''n thread vervolgens weer wakker worden en tot een goede discussie uitgroeien.

wat mij betreft is het juist een uitdaging om je te bevinden tussen mensen die ook een andere mening toegedaan zijn en hier heb je de mogelijkheid om open (en eerlijk) te discussieren, zoiets op ''politiek correcte'' gronden dichtgooien lijkt me enorm jammer en helpt niks.

ik vraag me zelfs af of het juist is om enkel discriminatie als grond te kunnen toestaan om slotjes te plaatsen en waarschuwingen uit te delen, het gaat me eerder om hoe iemand dat brengt, als dat op een flamerige of aggresieve manier gebeurt gaat hij echt over de grens.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• Drogo
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 13-02 16:59
Er zijn hier mensen die veel te snel racisme en discriminatie schreeuwen.

Verwijderd

Op zaterdag 26 mei 2001 18:44 schreef Cochrane het volgende:
Er zijn hier mensen die veel te snel racisme en discriminatie schreeuwen.
pcies geef je helemaal gelijk

• Grrrrrene
  • Niet online
Op zaterdag 26 mei 2001 13:55 schreef havana het volgende:
Daar zit zeker wat in :) Meer mods? IMO totaal niet nodig... SU ruim ik dagelijks leeg en velen met mij... en in mijn eigen forum hoef ik steeds minder slotjes te zetten gelukkig :)
Psies, waarom meer mods als er duizenden users een oogje in het zeil houden?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 26 mei 2001 20:57 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

Psies, waarom meer mods als er duizenden users een oogje in het zeil houden?
alleen een oogje in het zeil houden is niet genoeg hoor.. Anders stond de SU helemaal vol..

maar ik moet toegeven van de DUIZENDEN die een oogje in het zeil houden zijn er een paar die er wat van zeggen.
Pagina: 1