De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Under Construction
Klik dan eens op de linkOp vrijdag 25 mei 2001 19:05 schreef datwainer het volgende:
Je kan toch geen .php als plaatje opgeven, moet .gif of .jpg zijn of mischien zelfs .png
Hoe moet ik anders een dynamisch icon maken?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dat kon nog wel toen je niet alleen maar gif/jpg/png plaatjes kon invoeren..Op vrijdag 25 mei 2001 19:06 schreef nielsz het volgende:
[..]
Klik dan eens op de link
Hoe moet ik anders een dynamisch icon maken?
Nadat alleen deze bestandstypen werden toegelaten kon het niet meer volgens mij..
Under Construction
Dus er kunnen geen nieuwe dynamische webicons bij? Dat zou drama zijn!Op vrijdag 25 mei 2001 19:07 schreef Webgoodie het volgende:
[..]
Dat kon nog wel toen je niet alleen maar gif/jpg/png plaatjes kon invoeren..
Nadat alleen deze bestandstypen werden toegelaten kon het niet meer volgens mij..
Naja, ik probeer em idd maar te renamen naar blaat.gif.php (zal toch wel niet werken
suc6Op vrijdag 25 mei 2001 19:10 schreef nielsz het volgende:
Dus er kunnen geen nieuwe dynamische webicons bij? Dat zou drama zijn!
Naja, ik probeer em idd maar te renamen naar blaat.gif.php (zal toch wel niet werken)
Under Construction
Verwijderd
Geef ander eens
http://www.kotic-fanpage.nl/forum/logo.php?.jpg
op als webicom
Nope, niet werken dus.Op vrijdag 25 mei 2001 19:11 schreef datwainer het volgende:
[..]
suc6
Maareh, als je webicon is toegevoegd, zie je die dan in je profile of zie je daar alleen je usericons?
Held!Op vrijdag 25 mei 2001 19:12 schreef Operations het volgende:
Bij mij heet het script goticon.jpg, maar aangezien het in de /cgi-bin van mn webserver staat wordt het toch wel uitgevoerd.
Geef ander eens
http://www.kotic-fanpage.nl/forum/logo.php?.jpg
op als webicom
Under Construction